Too many patterns attempts!

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av kickapoo, 21 feb 2010.

  1. kickapoo

    kickapoo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Nån som varit med om detta förut?

    Efter att ha skrivit in fel pattern man har i början, så låser sig telefonen och man måste ange sitt google-account. Trots jag gjort det, står det invalid password or username trots att det är rätt uppgifter

    Hur kommer man bort från detta läge? Har ingen aning om vad jag ska göra nu för att få igång telefonen igen.

    Plz help!
     
  2. Mautana

    Mautana Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 nov 2009
    Inlägg:
    118
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Måste du inte bara fylla i ditt gmail konto? Jag fick samma fel tidigare, försökte logga in med samma konto som jag använder för att logga in på mobilen. Men det tyckte den tydligen var fel. Skulle använda mig av mitt gmail konto som mitt vanliga konto var länkat till. Sjukt struligt :D

    Loggar in på mobilen med rick"""@"wmmobiler.se. Men den dög tydligen inte. Så jag fick logga in med en gmail som heter [email protected] som är kopplat till min andra mail.

    Omg, kommer nån förstå detta? :D
     
  3. kickapoo

    kickapoo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag har testat kanske ALLA googleaccounts samt emails jag kan komma på, men ändå står det invalid username/password (har även testat loggat in på google utan probs)

    Löser en systemreset detta problem eller funkar det inte när mobilen är låst på detta sett? Grymt irriterande iallafall.. :neutral:
     
  4. kickapoo

    kickapoo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Ni kan låsa tråden, tydligen hade jag ett annat googleaccount som jag inte någon aning om som löste problemet!

    Tack ändå :D
     
  5. rufy93

    rufy93 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    1 882
    Mottagna gillanden:
    410
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy S22
    En sak jag märkte på den andorid jag har provat (har inte fått min liquid än, kört lite på brorsans smartq), när man har dragit den fel 3/5 (minns inte hur många) så måste man vänta i 30 sekunder innan man får nya försök