Mailade CDON. Besviken på svaret dock. Men jag skrev:
"Jag har köpt en HTC Sensation ifrån er på order *******. Efter ca: två månaders normal användning har nu T:et och C:et lossnat ifrån batteriluckan.Bild:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e451c905ed45_htc.jpg
Man tycker att bokstäverna som ser ut att vara ditlimmade borde hålla längre än två månader. Är det bara att gilla läget?"
Fick ett svar tillbaks som började så här:
"Tack för att du kontaktade oss.
Vi beklagar att din telefon inte fungerar som den ska.
Vi kommer att registrera en service åt dig så fort vi fått svar på våra frågor nedan, så vi ber dig att inte skicka in din mobil innan du fått ytterligare instruktioner av oss.
Skriv gärna tillbaka till oss med följande information.
- IMEI-nummer på din mobiltelefon, om du trycker * # 06 # på din mobil får du IMEI / serienummer på skärmen (15 siffror ). Detta står också på lådan telefonen kom i eller bakom batteriet på telefonen.
- Detaljerad beskrivning av problemet / felet på din telefon
- Bekräftelse på att du har garantisedel / kvitto som ingick i försändelsen ( Utan garantisedeln så kan inte en reparation utföras. )"
Ett jävla standardsvar med ctrl + c samt ctrl + v från kundtjänstens sida.
Click to expand...