HTC EVO 3D frågor..

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av widde, 13 aug 2011.

  1. widde

    widde Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2010
    Inlägg:
    132
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Hmm, nu har ju HTC Evo 3D lanserats, men det verkar inte vara några forumtrådar alls om den nånstans nästan.. Varför har inte den telefonen fått ett eget subforum här på swedroid? Verkar som telefonen kommit i skymundan en hel del..

    Jag ser denna telefon som en sensation med lite bättre spec samt inbyggd 3D (om man vill använda det..) Jag ser endast 3D-delen som en liten bonus men bryr mig inte så mycket om det.. Men iaf, är det något som är dåligare på Evo:n än på sensation t.ex? Skärm? Kamera? nåt? Borde man satsa på en sensation framför en Evo och i så fall varför? (Bortse från priset..)
     
  2. jonathan.karlsson

    jonathan.karlsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2011
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER


    Det skulle väl vara kameran som är bättre på Sensation i 2D, och kanske vikten om det spelar stor roll för en. Men jag har hellre 3D än en lite bättre kamera, men det är bara jag ;).

    Det finns ju många jämförelser man kan läsa, här är en t.ex.
    HTC Sensation vs HTC Evo 3D - Comparisons - Know Your Mobile
     
  3. djohansson

    djohansson Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2010
    Inlägg:
    348
    Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5X
    Telefon 2:
    iPhone SE
    Platta:
    Lenovo Tab4 10
    Min flickvän fick en Evo 3D igår av sin arbetsgivare. Men hon har inte börjat använda den ännu... Snart tar jag den! :P

    Edit: HTC satsar inte så mycket på Evo 3D i Sverige. De har bara tagit in typ tusen stycken...
     
    Last edited: 24 aug 2011