sms problm :(

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av NNN, 28 aug 2011.

  1. NNN

    NNN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2011
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    hej jag älskar min arc haft det sedan den kom ut i sverige hadde inga problem alls med den ,men nu kan inte folk få mina sms. jag får deras sms men när jag svarar så står det att det har gått iväg ,men de får aldrig någon sms från mig. det jag måste göra är att starta om tel och då får de alla på en gång .det funkar en dag och nästa dag samma sak är trött på det orkar inte göra det varje dag. ringde comviq de kunde inte se något fel.undrade om jag hadde medDelande central nr faaan vart ligger det har gått igenom hela tel hittar inte den inställning.men det måste jag ha för det har funkat hela tiden tills för 2 dagar sedan. det är söndag idag kan ej kontakta SE men tänkte fråga om någon har haft sådana problem och om någon vet vad felet är.:cry:
    tack :)
     
  2. pswheels

    pswheels Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Har du provat återställa den med SEUS?
     
  3. ehnvis

    ehnvis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2009
    Inlägg:
    1 302
    Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Kontrollera hur mycket ledigt minne du har i telefonen under inställningar -> Lagring. Ligger du under 20MB så är detta ett känt problem. Avinstallera appar/spel och rensa bland dins SMS är lösningen.
     
  4. NNN

    NNN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2011
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    varför ska jag prova med SEUS när jag nyligen har uppdaterat till den nya programmet via den.

    när det gäller minnet inga problem jag har 121 MB och totalt utrymme är 15 GB ,jag sparar inga sms det är tomt.

    pratade med SE de kan inte ett skit det enda de kan säga är skicka in den till service bla bla bla. de går mig må nerverna :/

    tack för att ni försökte hjälpa .nu har det funkat i 1 dag utan att jag behövde starta om ska vi se om det fortsätter.
     
  5. pswheels

    pswheels Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Det kanske hade varit bra om du nämnt det :P