Media spelare med minne?

Diskussion i 'Galaxy Mini' startad av Hammondpower, 19 sept 2011.

  1. Hammondpower

    Hammondpower Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej allihopa.

    Jag har haft Nokiatelefoner i flera år och är således ganska inkörd på symbian. De senaste åren har jag haft en Nokia 5800.

    När man tittade på film i den så om den ihåg var man var nästa gång man öppnade mediaspelaren. Likaså om någon ringde under tittningen så återtyog den filmen från där man var när samtalet avslutades. Samma med musikspelaren.

    Nu har jag en galaxy mini och denna funktion finns tydligen inte? Om jag lyssnar t ex på en musikfil och telefonen ringer så får jag börja om från början när samtalet avslutats. Samma för filmer.

    Skall det vara så eller är jag bara dum i huvudet? Har laddat ned Moboplayer efter att ha sett folk hylla den men det tycks vara samma där.

    Har även laddat ned mortplayer men har inte hunnit lära mig den än. Fanns tydligen bara för musik och ljudböcker (två olika versioner...)-

    Hoppas någon kan upplysa mig om dessa funktioner finns att få i android.

    mvh
    Micke J
    Nora
     
  2. Rockmuppen

    Rockmuppen Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2011
    Inlägg:
    292
    Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Galaxy S5
    Det är trots allt en budgetnalle så man får vad man betalar för. Kolla om du hittar en bra mediaspelare som kanske minns var du var i spelandet. Jag fortsätter iaf där jag slutade sist på min Minia iaf. även om det ringer eller så och jag har ingen annan spelare än den medföljande.
     
  3. nattswe

    nattswe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 jun 2011
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    bsplayer lite funkar kanon på galaxy mini fast det är en "budgetnalle" och den har minne på senaste position
     
  4. Hammondpower

    Hammondpower Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    En liten uppdatering på min ursprungliga fråga.

    Om jag öppnar mediaspelaren först (moboplayer) så komer en lista på alla filer jag lagt till i spelaren spellista. Om jag där startar en fil jag tidigare tittade på en bit så kommer spelaren ihåg var jag var och börjar således på samma ställe. Så problemet är löst!
    Tack för tipsen.

    Micke J
    Nora