Bytes: Toshiba Folio med TV docka

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Statsminister, 26 sept 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    Har en Toshiba Folio som är köpt i december. I så gott som nyskick inklusive TV docka(med extra USB samt HDMI) med fjärrkontroll. Har använt den mest att kolla på serier / streamat från TV Shows till TVn. Funkar klockers! Den är nu överflödig till detta ändamål då oftast filmerna går via min ARC istället.

    Kartong, kvitto osv finns givetvis kvar. Betalade 4500:- för allt nytt. Skickar även med ett "skinn" case från ebay som efter lite moddning funkar tillfredställande till Folion.

    Plattan är ute på annons igen då jag fick skicka in den på garanti reparation, nu är den hemkommen med ny skärm, så skicket är så gott som nytt, kan vara nån liten repa på baksidan. Men som sagt, skärmen är ny.

    Så är du intresserad av en Tegra 2 platta som är grymt rapp, tveka inte att höra av dig. Kan levereras med stock rom, Dexters Honeycomb 3.0 eller Foliomod 1.4 (2.2)


    Är intresserad av byte, det mesta är intressant som har med teknik och göra. Telefon, annan platta, u name it.

    Alternativt så går det fin fint att byta mot cash oxå. Bud runt 1500:- mottages, under det gör er icke besvär.

    Hämtas i Kristinehamn, eller så kan jag skicka mot förskottbetalning.

    mvh Jonas
     
  2. adde766

    adde766 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2009
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hej Jonas..

    Jag har nyss bytt till canal digital så jag har en viasat HD-klar hårddiskbox över...

    Är du intresserad?

    Mvh Adde
     
  3. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    Hade der varit boxer så hade der varit deal :@
     
  4. vic20

    vic20 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    En azbox HD premium kanske. Sitter en dvb-s2 mottagare i nu men finns plats för en mottagare till så du kan sätta dit en dvb-t.
     
  5. adde766

    adde766 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2009
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Typiskt min otur:):)
     
  6. Moo

    Moo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2010
    Inlägg:
    452
    Mottagna gillanden:
    31

    MINA ENHETER

    Kan det vara intressant med ett par hårddiskar i byte? Har både interna och externa över i de flesta storlekarna.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.