Marketfix?

Diskussion i 'Xperia mini/mini pro' startad av WaspWorld, 2 okt 2011.

  1. WaspWorld

    WaspWorld Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Förra Xperia mini serien hade ju en marketfix så man kunde ladda ner fler appar. Har för mig att det hade att göra med att många appmakare inte anpassade appar till den lilla skärmen trots att appen skulle fungera. Är detta relevant även till nya Xperia mini serien och isåfall vart hämtar man den?

    Björn
     
  2. T3tra

    T3tra Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    @ WaspWorld

    Det framgår inte ifall du redan har en xperia mini/mini pro, men min slutledning är att du inte har nån.

    Själv ha jag har en Xperia mini pro, och personligen så har jag inte stött på nåt problem (peppar, peppar...) med nån app (har provat många olika) p.g.a. skärmstorleken/upplösningen, även fast jag inte använder nån "marketfix".

    M.v.h. :)
     
  3. WaspWorld

    WaspWorld Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Hejsan och tack för svar,


    Sorry, glömde skriva att jag har en xperia mini pro. Hittar inte vissa spel men då är det väl för att den inte stödjer minin även med upplösningen. Har minin något grafikkort värt att nämna? :)

    Mvh Björn
     
  4. ehnvis

    ehnvis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2009
    Inlägg:
    1 302
    Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Grafikkort i en mobil nu har vi snart hört allt hehe.. nja den har ett grafikchip snarare och det är Adreno 205.
     
  5. WaspWorld

    WaspWorld Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    156
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Spel som Backstab och Eternal Legacy verkar inte funka till minin pro, är det för att skärmen är för liten då?

    mvh

    Björn