CashTrack - Din ekonomi i fickan

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av Syrligt, 7 jun 2011.

  1. toffe

    toffe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    93
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Gillar appen men jag skulle vilja se några förändringar.

    1 Olika budgetar - kunna välja varifrån pengarna ska dras. Till exempel vill jag kunna välja om jag betalat kontant eller med kort. Detta för att jag ska kunna veta hur mycket jag borde ha i kontanter efter en kväll ute. Det skulle dock visas på samma sätt under statistik.

    2 Under kategorin "Transaktioner"
    2.1 Dagsvy, bläddra ner för att gå bakåt i tiden i stället för att gå in och välja en dag åt gången.
    2.2 "De här året" kan ändras till "deT här året" eller årsvy
    2.3 "Den här månad" - "månadEN" - månadsvy

    I övrigt kan jag rapportera att jag inte stött på några buggar än men att den laggar en del (Xperia X10)
     
  2. blitz

    blitz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2010
    Inlägg:
    265
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hur går det med denna appen, jag skulle uppskatta om man kunde exportera informationen man har i till en annan telefon eller så att man kan lagra det på datorn.
     
  3. Arias

    Arias Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2010
    Inlägg:
    483
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Säg inte att det här projektet dog ut precis som de flesta andra bra projekt...
     
  4. Syrligt

    Syrligt Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Hej alla!

    Då vi båda går på universitet på heltid rör sig saker inte lika snabbt som de gör hos andra företag, men jag kan lova er att vi lägger all ledig tid på att utveckla. Huvudfokusen nu är att få klart PaintApp då den nästan e klar.När den har lanserats kommer vi köra ett till längre pass där vi fixar buggar på CashTrack samt implementerar nya funktioner!

    Vi ber om ursäkt för att ni får vänta. :/
     
  5. blitz

    blitz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2010
    Inlägg:
    265
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Great ser fram emot uppdateringar. Speciellt så önskar jag möjlighet att importera och exportera information
     
  6. toxicious

    toxicious Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Eran app har ett otroligt snyggt UI, det enda den saknar skulle jag säga är Bankdroid import :)

    Kommer det bli något sådant?
     
  7. Hund

    Hund Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    15 aug 2009
    Inlägg:
    5 572
    Mottagna gillanden:
    1 006
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 3a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 3a
    ROM:
    Lineage OS
    Enda anledningen tilll att jag inte använder denna appen (Eller någon annat alterativ för den delen) beror på att den saknar stöd för att automagiskt importera transaktioner från Bankdroid.

    Att manuellt behöva lägga till poster känns lite 90-tal och då kan jag lika gärna köpa ett block och göra mina anteckningar i. Så jag hoppas verkligen att ni implenterar stöd för detta i en framtida version. :)
     
  8. M203

    M203 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    680
    Mottagna gillanden:
    267

    MINA ENHETER

    +1, därför jag använder spendability som fungerar perfekt och automagiskt tillsammans med bankdroid. Att man kan importera transaktioner (kört in 3 år) gör inte saken sämre.

    Tapatalk
     
  9. toxicious

    toxicious Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jo fast man kan ju inte lägga in transaktioner manuellt i spendability? Gör den helt värdelöst enligt mig.
     
  10. M203

    M203 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    680
    Mottagna gillanden:
    267

    MINA ENHETER

    Trist, funkar dock bra för mig då jag har alla kort kopplade till bankdroid och vid de tillfällen jag tar ut pengar kategoriserar jag dem utifrån vad de användes till. Om man kör mycket svarta pengar kommer givetvis spendability inte vara tillräcklig.

    Tapatalk