Köpes: Lås

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av papinho, 5 okt 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. papinho

    papinho Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    11 apr 2011
    Inlägg:
    1 276
    Mottagna gillanden:
    67

    MINA ENHETER

    Tråd kan låsas
     
    Last edited: 16 okt 2011
  2. blerimus

    blerimus Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2010
    Inlägg:
    1 675
    Mottagna gillanden:
    91

    MINA ENHETER

    har ett, om du har vägarna förbi göteborg/Alingsås. alternativt kan betala frakt.
     
  3. TookieDroid

    TookieDroid Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2010
    Inlägg:
    1 430
    Mottagna gillanden:
    158
    Telefon:
    iPhone XS 256GB

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone XS 256GB
    Min bror har en Xbox360 Elite som fick Rrod för 2 månader sen typ. Han sa att han skulle slänga den men jag tror inte han har gjort det än... kan fråga honom om du vill.. Skicka bara ett PM ifall du är intresserad. Vi bor i stockholm också så vi kan mötas upp för att göra affären. Hör av mig till dig ifall han har kvar den.

    Btw så är xboxen chippad så att man kan spela brända spel, så online spel är bara att glömma. MEN xboxen är lite speciell för att dashboarden har aldrig uppdaterats och då kan man flasha in nån grej som låter en att köra spel från externa och interna hårddisken. Tydligen så måste Xboxen ha tillverkats inom ett datum och aldrig ha uppdaterat dashboarden. Är lite okunnig om sånt så skriver bara det mim bror sa till mig innan den fick rrod

    Här kan du läsa om problemet jag fick med xboxen
    https://swedroid.se/forum/43569-xbox-360-problem.html
     
  4. Ekman

    Ekman Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 okt 2009
    Inlägg:
    1 851
    Mottagna gillanden:
    606
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Hej! Tänkte du försöka fixa den i så fall? Eller behöver delarna? Jag har en 360 som jag snart kastar. Har gjort detta fixet med att byta ut x ringarna till riktiga skruvar o ny kyl pasta osv. Men den funkar inte ändå. Samma RROD ändå.

    Mvh Mattias
     
  5. qrist

    qrist Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 dec 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har 2 maskiner; en som är RROD-fixad (flashad, bannad) men uppvisar liknande symptom återigen samt en som inte har haft RROD-problem (flashad, bannad) tidigare men är lite seg och visar grafikfel ibland (RROD på g?). Finns video-kablar och nätdelar till maskinerna och ev nån hdd. Finns i Uppsala. Bud i pm. :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.