Varför kan jag inte ladda ner appar!

Diskussion i 'Xperia mini/mini pro' startad av Emmerchon, 25 okt 2011.

  1. Emmerchon

    Emmerchon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag blir galen snart för att jag inte kan ladda ner flera appar på telefonen! Vad beror detta på????:mad:
     
  2. ehnvis

    ehnvis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2009
    Inlägg:
    1 302
    Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Det kan bero på flera orsaker. Har du ledigt minne i telefonen för fler appar? Får du någon form av fel/felkod när du försöker installera. Mera info annars så kan det bli svårt att hjälpa till.

    Har du dessutom en X10 mini pro som det verkar så hade denna tråd passat bättre under den forumdelen.
     
  3. eidos

    eidos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2010
    Inlägg:
    295
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Ett snabbt och enkelt sätt att försöka få ordning på ditt marketproblem är att rensa den buffrade datan som ligger på din tfn. settings-appar-hantera appar och leta fram market i listan, rensa data och rensa chacher minnet, sedan är det bara att starta upp market igen och godkänna googles användaravtal igen. Det går även avinstallera uppdateringar, då backar man några steg i version av market, jag har själv upplevt nuvarande version lite små laggig. Hur länge har det pågått att du inte kunnat ladda appar?
     
  4. Emmerchon

    Emmerchon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    De kommer en nerladdningpil sen står de att dom inte kunde hämta appen... helt skumt..
     
  5. Emmerchon

    Emmerchon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 okt 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    De står att de inte gick å hämta appen! Blir galen snart jue! Fast ja gjorde som du sa! De har pågått ett tag, trodde de var fel på gmailkontot först
     
  6. kebj0100

    kebj0100 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Det kan vara så att det är nått fel i dina internetsinställningar jag hade liknande problem kunde ladda ner appar från market med Wireless men inte med 3G.
    Jag fick då tipset att rensa Proxy och portnummer i inställningar för surf under Inställningar->Trådlöst och nätverk-> Mobila nätverk-> Åtkomstpunktsnamn , detta löste mitt problem. Du kan ju alltid testa detta eller hämta nya Internetinställningar från din operatör och se om det hjälper.