Kamera + Väckarklocka appar

Diskussion i 'Applikationer' startad av Dec, 22 okt 2011.

  1. Dec

    Dec Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 aug 2011
    Inlägg:
    197
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jo jag söker en Kamera app som är trevligare att använda jämnfört med den som kommer med Cyanogenmod 7, något som ersätter standard kamera appen med något som liknar t.ex Touchwiz eller Htc Sense.

    Samt en Väckarklocka som har "smart alarm" vilket innebär att man ställer in 2 larm, det första slås på i en svagare ton och oftast i en sjön melodi att vakna till 5-10 minuter innan det "riktiga" larmet går.
    Jag letar INTE efter alarm som tvingar mig att svara på matte tal för att larmet ska slås av ;)


    Jag skrev en tråd på Sgs2 forumet men det kanska passar bättre att fråga här, jag tänker nämligen lägga in cyanogen mod 7 istället för att ha kvar touchwiz original rommen.
     
  2. Hellberg

    Hellberg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 maj 2009
    Inlägg:
    324
    Mottagna gillanden:
    52
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Telefon 2:
    Google Pixel 4
    Telefon 3:
    HTC U11
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S4
    Gentle Alarm har just den funktionen med "pre-alarm", fungerar ypperligt tycker jag och är en klar favoritapp. Den har massor av inställningsmöjligheter i övrigt också och en finfin nattklocka. Imho är den väl värd de pengar appen kostar men det finns en trialversion man kan prova om man är osäker.

    Marketlänk
     
  3. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    bättre kameraapp är camera360, vignette och lgcamera som jag tycker blivit jäkligt bra