Vi som är nöjda

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av ladyspike, 15 jun 2011.

  1. Paranormal

    Paranormal Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2010
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Fortfarande nöjd, eller egentligen vansinnigt nöjd nu när jag har CM7.1 på telefonen.
    Tröttnade på att vänta på uppdateringen så jag tog saken i egna händer. :)
     
  2. Rexa

    Rexa Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2011
    Inlägg:
    391
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag är nöjd med själva telefonen men inte med LG då dom gjort bort sig med dåligt bemötande.
     
  3. cyberhof

    cyberhof Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2011
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag har haft telefonen sedan release och är supernöjd blev lite orolig dock här om dagen när jag hamnade i en så kallad bootloop men det hela ordnade sej till slut med en factory reset.

    Annars har den fungerat till 100%.
     
  4. Maca-HTC

    Maca-HTC Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2010
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har haft mitt i ett halv år och är nöjd med stockromen, har några mods såsom GO Launcher, widetlocker osv ... men den reagera snabbt, nångång lite lagg men annars inget.

    Har testat CM7 och MIUI, blev dock inte så förtjust. Väntar däremot på ICS.


    Ska testa och ha igång telefonen i 5 dagar så ska vi se, återkommer
     
  5. rbt

    rbt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2010
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Jag har också tröttnat på LG och bytt till CM (igen), men telefonen är fortfarande lite "yxig" med dålig samtalskvalité, tappad täckning, flightmode automatiskt och någon låsning/omstart. Hoppas på ett bra basband med GB när den väl kommer, om inte de problemen fixas blir det tyvärr inskick och reklamation.
     
  6. augustlinders

    augustlinders Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Felfri Optimus 2x

    Tänkte skriva mitt första inlägg nu :)
    Är väldigt nöjd med min 2x, har fungerat felfritt och utan omstarter eller liknande.

    MEN, så som LG har hanterat problemen som uppenbarligen har funnits kommer det inte, om de inte lovar oss(och leverar) ICS inom en snar framtid, att bli LG telefoner i framtiden.
     
  7. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Det kanske är meta-humor! Han är ironisk mot ett ironiskt inlägg. Fast tror inte det.. :)
     
  8. Sonka

    Sonka Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag är nöjd med min telefon. Har haft sedan den släpptes använder den mycket i jobbet och den fungera klock rent till det jag använder den till.

    Men jag är inte nöjd med hur LG sköter uppdateringen av mjukvaran och jag har inte och kommer aldrig heller att rekomendera någon att köpa en LG telefon.

    För om man köper en premium modell så räknar man med att de satsar lite på att hålla kunderna nöjda. Se t ex på Samsung de har den senaste vertionen av androiden snabbt ute till sina topp modeller.

    Detta kommer att vara den sista LG telefonen som jag kommer att äga p g a den dåliga servicen som LG har.


    Sent from my LG-P990 using Tapatalk
     
  9. KraXarN

    KraXarN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Strul är det väl med allt som är tekniskt vilket Ox2 borde tillhöra, desto mer teknisk en pryl är desto mer finns det som kan strula telefonen är ju ingen 3310. Har bara haft en omstart hittills vilket nästan borde räknas som acceptabelt. Det enda som jag egentligen är missnöjd med är frånvaron av uppdateringar. Vilket är synd då jag skaffade denna telefon för att jag hoppades att den skulle ligga i fram kant när det gäller sådant. Men det gäller inte telefonen utan LGs bristande support.
     
  10. Tobby

    Tobby Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2010
    Inlägg:
    1 609
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Rätt nöjd. Inget lagg med Launcher Pro. Någon omstart, men stör inte så mycket.

    Det stora minuset är uppdateringarna.
     
  11. breakman

    breakman Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2011
    Inlägg:
    256
    Mottagna gillanden:
    47
    Telefon:
    Samsung S8

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung S8
    Telefon 2:
    LG G4
    Vad ska man uppdatering till om det fungerar bra? Eller tänker du på alla andra och tycker synd om dem? :)

    Sent from my LG-P990 using Tapatalk
     
  12. Tobby

    Tobby Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2010
    Inlägg:
    1 609
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Sitter mer världens första telefon med dubbelkärning processor och kan inte spela vissa nya spel för att jag ligger på 2.2 Froyo.
     
  13. Kvistor

    Kvistor Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2011
    Inlägg:
    22
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag var rätt nöjd med min, hade lite spontana omstarter, enstaka bsod sen jag skaffade den i april -maj, men min gamla symbianlur var inte så stabil den heller.

    Efter att jag flashade CM 7 och vorkkernel är jag helnöjd.

    Jaja, vissa kan väl tycka att man inte ska behöva gå från stock för att det ska fungera bra, men hur kul är det?
     
  14. Gadget

    Gadget Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2011
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Supernöjd med min telefon, mycket för pengarna. Batteriet laddas dock ur snabbare än man hinner dra ur en tvättsvamp men detta fixas nog med fler ur/laddningar och uppdateringar.