[Appförslag] Spotify-alarm

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av raddical, 1 mar 2010.

  1. Mackan

    Mackan Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2009
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tips på förbättringar

    Imorse vaknade jag av härlig jazz tack vare Spotify Alarm :)

    Nu till ett tips jag kom att tänka på.
    Tidigare använde jag mig utav Night Clock. Den fungerade så att den slumpade en låt från minneskortet som den spelade vid väckning. Det som jag dock tyckte var det bästa med den var att på telefonen syntes hela tiden stora tydliga siffror ála klockradio. Det tyckte jag var oerhört smidigt när man vaknade under natten och ville veta vad klockan var. Att hålla på trycka på telefonen för att se tiden känns lite bökigt vid 03:30-snåret. ;)

    Sedan skulle det vara coolt om det vid långtryckning på en låt i Spotify även fanns valet 'Spotify Alarm' bland alla mail- och facebookalternativ. Vet dock inte om det är möjligt att fixa.

    Tack för en bra app iallafall!
     
  2. stantemo

    stantemo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jul 2009
    Inlägg:
    751
    Mottagna gillanden:
    83

    MINA ENHETER

    jag såg att du skrivit i den andra tråden också men jag väljer att svara här.

    slumpade låtar lägger jag till min todo-lista :)
    jag hade först bara tänkt låta användare ha en egen databas med favorit-spotifylänkar för att underlätta så att sedan kunna slumpa bland dessa är ju en självklarhet :) Mycket bra tips. Tack.

    Långtryck på spotifylåt har jag tänkt på och kommer att implementeras asap.

    Ang. night clock så ska jag kika på det men lovar inget. Kan ev bli en framtida feature.