Gratis Latte på Waynes coffe.

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av jem, 11 mar 2010.

  1. kottkrig

    kottkrig Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2009
    Inlägg:
    207
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag mejlade Wayne's för ett par veckor sedan ang detta och har fortfarande inte fått något svar eller en uppdatering av läget.

    Bara folk med Nexus One som har det här problemet?
     
  2. Droid

    Droid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det är nog svårt att få nåt svar på den frågan i Nexus One-tråden skulle jag tro. Jag hade turen att få latten iaf, hon sa att det inte funkade när hon drog i slajdern :) men att hon bjöd på den.
     
  3. kottkrig

    kottkrig Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2009
    Inlägg:
    207
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har precis fått svar från Wayne's Coffee och de hälsar att det kommer släppas en uppdatering under kommande månad.
     
  4. Peiza

    Peiza Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 nov 2009
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Det är ju skitdåligt att det inte kommer några nya erbjudanden. Jag har sett ett endaste och det är det man får första gången, sen visar den ju bara vägen till närmaste ställe. Finns andra applikationer smo visar närmaste fikaställe, och då inte endast waynes.
     
  5. Droid-Nisse

    Droid-Nisse Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 feb 2010
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Var där idag och hade samma problem med internetanslutningen, fick dock latten gratis endå :)
     
  6. moffe

    moffe Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 feb 2010
    Inlägg:
    502
    Mottagna gillanden:
    205

    MINA ENHETER

    Jag också... fick gratis latte :D bra service... kände mig lite snopen dock, att det inte fungera. Dom sa att jag har tydligen igen signal, vilket jag nog gjorde. Kändes lite som att dom titta snett på mig att va har du för skit telefon som inte fungerar. Noh, jag en fick Latte. Vem bryr sig sen mera... :P