CM 7.1 Nightly 257 - Dålig prestanda!

Diskussion i 'Blade' startad av bunnypig, 28 nov 2011.

  1. bunnypig

    bunnypig Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej! Jag har uppdaterat min Blade till Nightly 257 utav CM 7.1, hela versionen är gudomlig men i spelen så presterar det otroligt dåligt, kan knappt spela någonting. Är det något fel på telefonen eller bara nightlyn? Den gick bra innan så jag antar att det är versionen men tycker det är sjukt att gå från topp till botten bara sådär är konstigt, har lekt runt med prestanda inställningarna men ingen skillnad. Some ideas?
     
  2. tcmixx

    tcmixx Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Har du kollat changelog om de har ändrat nått där? Själv försökte ja med CM7 den nyaste nightly och även Stable. Men i ingen av dom fungerade kameran, den frös hela tiden. Den enda versionen som funkade någorlunda var 7.0.3, resten har varit helt värdelösa. Det kanske har med olika modeller av ZTE. Där ditt problem kanske ligger? Har du kört Wipe på allt?
     
  3. jocke888

    jocke888 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2011
    Inlägg:
    168
    Mottagna gillanden:
    9
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 5
    Info:
    Jobbtelefon som jag måste komplettera med en egen android
    Platta:
    Apple Ipad Air
    Jag har jag kört 257:an några dagar och den är relativt ok. Har haft 3 omstarter, två med market inblandat på ett eller annat sätt och den tredje när jag skulle koppla upp ett samtal.

    Den är snabb och äter inte särskilt mycket batteri. Jag har inte testat GPS:en särskilt mycket, men både Wlan och Hotspot funkar bra utan att koppla ned.
    Har dock inte testat några spel.
    Men kameran funkar bra för mig, med undantag för LGcamcord i högre upplösning än 480x640.