Problem: Spotify

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Niklas, 2 dec 2011.

  1. Niklas

    Niklas Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    Platta:
    iPad Air
    Hej,

    Jag får inte Spotify att ladda mina spellistor med galaxy nexus, någon annan som har samma problem?

    //Niklas
     
  2. agran

    agran Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Just det problemet har jag inte på min, men Spotify känns jävligt buggigt ihop med ICS i allmänhet.
    Vissa låtar den synkat till Offline på min har rätt namn men är fel låt. Sen när man spolar i alla låtar så tar det någon sekund innan spelaren reagerar. Så trycker man tex till mitten av låten så spelar den någon sekund till och sen hoppar den dit. Sen känns applikationen bara slö, kvittar vad jag ska göra.
    På min Desire Z fungerar det klockrent.
     
  3. simonjoh

    simonjoh Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2010
    Inlägg:
    124
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Det kommer nog att ta ett tag för alla utvecklare att uppdatera sina applikationer. Ni får tänka på att det kanske bara handlar om ett par tio tusen telefoner som kommit ut med ICS ännu, och några av dessa sitter ju ni och leker med. Min okvalificerade gisssning är att steget från GB till ICS är större än tex. det från FroYo till GB, om man tänker sig HV-accelerering osv.

    Men bra att problemen uppdagas och en idé vore kanske att lägga in en ticket på Spotifys hemsida så de också får upp ögonen.

    Skickat med Tab 10.1 & Tapatalk
     
  4. agran

    agran Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Jag ser att jag i mitt förra inlägg är lite gnällig :), men poängen var som du säger att Spotify nog inte fungerar så bra ihop med ICS än. Jag tror deras utvecklare har koll på läget och man får snällt vänta på att de uppdaterar applikationen :)
     
  5. Niklas

    Niklas Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    Platta:
    iPad Air
    Tycker inte alls det var speciellt gnälligt :-)

    Och du har rätt! Man kan inte räkna med att alla program skall fungera felfritt (fast man kan ju alltid hoppas).

    Är helt säker på att Spotify jobbar på det (och CardioTrainer för det fungerar inte heller felfritt). Tur att det är skitväder ute så det inte blir någon träning iallefall.

    //Niklas
     
  6. Niklas

    Niklas Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2009
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia företag
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    Platta:
    iPad Air
    Eh va sjutton.

    Nu har alla min offline listor blivit "gråa" och jag får upp en alert som säger Info och sen något som inte går att läsa...