Point of View ProTab2 XL

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Gdroid, 5 dec 2011.

  1. Gdroid

    Gdroid Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Ny tablet, ny tråd. Point of View ProTab 2XL med 8" skärm. Någon som känner till eller kanske har?

    Beställde en häromdan, får se om den håller måttet.
     
    rostad360 gillar detta.
  2. rostad360

    rostad360 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2010
    Inlägg:
    177
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Funderar själv på att skaffa den.

    Skriv gärna hur den presterar i webbläsaren med Flash testa då gärna "www.cinemassacre.com" om du har möjlighet och spel såsom "sprinkle" och lite 3D tunga spel :)
     
  3. Gdroid

    Gdroid Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Har fått den nu och kan säga att den passerar mina förväntningar. Hur snabb som helst och laddar sidor snabbare än min Galaxy S.

    Visst, skärmen är inte den skarpaste men då jämför jag med Super Amoled jag vant mig med, och tror inte skärmar i den prisklassen är bättre.

    Bäst av allt är byggkvaliteten som inte känns alls plastig och faktiskt ganska stabil. Lite tyngre än jag förväntade mig men ändå lättare än majoriteten där ute.

    Market finns med från början så det är bara ladda ner apps och köra. Testade flashsidor och ett par spel, utan problem.
     
    rostad360 gillar detta.
  4. Gdroid

    Gdroid Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    En sak som jag upptäckte är att om man tar bort auto-rotation så är porträttvisningen upp-och-ner, dvs med knapparna längst upp istället.

    Uppenbarligen ett programvaruproblem som enkelt kan lösas i kommande uppdatering eller om man rootar, men ändå störande.
     
    rostad360 gillar detta.
  5. rostad360

    rostad360 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2010
    Inlägg:
    177
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Vad bra :)

    Du har inte möjlighet att göra en video på YouTube där du visar lite på den ? har inte hittat en enda :O