Fråga: Releasedatum

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Bobby, 25 okt 2011.

  1. LivingPixels

    LivingPixels Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 nov 2010
    Inlägg:
    237
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Nån som fått sin skickad av CDON? Min har tydligen packats i 2 dagar nu. Måste ju vara en jävla bra emballage då...
     
  2. itr888

    itr888 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 nov 2011
    Inlägg:
    260
    Mottagna gillanden:
    66

    MINA ENHETER


    Var det också Webhallen i Göteborg?
    Fick du bekräftelse att du skulle hämta eller gick du bara ditt och chansade?
     
  3. jagu

    jagu Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    323
    Operatör:
    Telia + Tre
    Telefon:
    Asus Zenfone 9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia + Tre
    Telefon:
    Asus Zenfone 9
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7+
    Hämtade precis ut min Nexus på MM i Gallerian! Finns 3 st kvar.. De stänger kl 20. Skynda :-)
     
  4. elpapo

    elpapo Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2010
    Inlägg:
    1 353
    Mottagna gillanden:
    92

    MINA ENHETER

    Det där hände mig förra vintern!! Det är så snopet! :(

    Snacka om att ett sånt här forum gynnar både oss och återförsäljarna. De kränger lurar och vi trissar upp oss som bara f*n! :)
     
    simonjoh gillar detta.
  5. thepogge

    thepogge Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2011
    Inlägg:
    44
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Ska nog ta och sluta läsa i tråden blir bara sur för att min inte kommit än för att telenor har 2 veckors leverans tid (facepalm)
     
  6. elpapo

    elpapo Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2010
    Inlägg:
    1 353
    Mottagna gillanden:
    92

    MINA ENHETER

    Tack för det! Jag kom aldrig fram ens på deras telefon! "Många som ringer nu... försök igen".
     
  7. Noctrl

    Noctrl Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    213
    Mottagna gillanden:
    22
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    POCO F3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    POCO F3
    Hämtade min för 1 1/2h sen på MM Barkaby och då fanns det flera stycken kvar. Viktigt att hävda priset som MM Gallerian har (5390) annars får man betala 5990. Dock går det åka tillbaka då MM har 30 dagars prisgaranti
     
  8. nygaaard

    nygaaard Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    114
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Äntligen! :D
     
  9. Ult

    Ult Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2010
    Inlägg:
    1 147
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Samma här den lär komma med ett större emballage än globen
     
  10. PatricF

    PatricF Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jan 2010
    Inlägg:
    883
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Körde in och kollade, han första jag snackade med visste inte ens vad det va för något och fick svaret "Tyvärr det är inte något vi har" ungefär.. stod där i några sekunder och kollade på honom och han verkade inte direkt vilja säga mer så jag frågade om han kunde kolla om de hade på lager eller om de skulle få in den. Tog ett tag för honom att söka efter det och det blev bara massa fel.

    Till slut kom en snubbe som såg mer ut som en butikschef och frågade mig om det va Galaxy Nexus jag letade efter. Jag sa självklart ja med ett stort leende på läpparna och hoppades på att de hade fått in den men han sa så här "Vi har inte fått in den, så fort vår leverantör får in den så gör vi en beställning!".. jag blev lite förvånad där, antingen så visste han inte att den redan är på väg eller så har dom helt enkelt inte gjort en beställning än.

    Själv tror jag nog att den kommer nästa vecka eftersom kundtjänst sa att den är på väg. Så det får väl bli att köra ner där nästa vecka igen :)
     
  11. Fall

    Fall Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 dec 2011
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Dom fick in sex + demo. Du må har köpt den sista, men jag köpte demo exet. Tipsar även jag om MM deal denna helg på telenor pott 399 med tusen spänn i presentkort och 30kr/mån (eller nåẗt) i någonform av extra rabatt. Dessutom ingen inträdesavgift. Köpte Nexusen till mig och en S2 till frugan (vit såklart).
     
  12. Terkelsen

    Terkelsen Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2011
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Finns det någon chans att MM (Bäckebol) får in ny leverans under helgen som någon nämnde? eller blir det att rulla tummarna fram till måndag..?
     
  13. humlan

    humlan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2011
    Inlägg:
    73
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Afaik så kommer det inga varor under helgen, MEN den kan finnas på lagret men inte avprickad. Isf kan den dyka upp under lördagen. Risken är inte så stor, men den finns.

    Vi fick då inga lurar till MM i Luleå idag, men det tar alltid nån dag extra med leveranserna hit upp. Jag borde få min i början på nästa vecka... Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge... :cool:
     
    Terkelsen gillar detta.
  14. steckmest

    steckmest Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2011
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Samma här, och man hoppas ju på måndag! Fick den för 5058:- inkl. frakt så är sjukt nöjd. Tidigare idag mailade jag och frågade hur det låg till med leveransdatumet då det fortfarande stod 16:e. Först svarade de att leverantören packade upp, sedan kom kollinummret :D

    Förresten, får en extra lur från cdon.se då de skickar i helgen. Så om någon vill köpa och få tidigare går det bra, annars skickar jag bara tillbaka den.
     
  15. saster

    saster Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Vågade inte chansa på att Halebop skall få in dem nästa vecka, så jag köpte en på MM Barkaby med Telia flex medium.

    Blir ca 1500 kr dyrare för mig och ett sämre abonnemang, men va f--n.. jag får ju leka med den i helgen :)

    /S
     
  16. Terkelsen

    Terkelsen Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2011
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    då får det bli ett tappert försök förbi MM Bäckebol imorgon. Å andra sidan har jag förväntat lev. datum från Komplett på tisdag.

    Skriver här om nu MM skulle ha några mirakel Nexusar som bara väntar på att bli älskade.
     
  17. NoNick2

    NoNick2 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    806
    Mottagna gillanden:
    311
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7
    ROM:
    Stock
    Fick följande svar från CDON på frågan om var min lur höll hus:
    "Eftersom vår första leverans av den beställda telefonen endast täckte våra förhandsbokningar kommer vi att skicka ut nästa sändning runt 16/12. "

    Vilket borde betyda att ni som förhandsbokat borde få den snart, och att vi andra vackert får vänta ett tag till.

    Sent from my Xoom using Tapatalk
     
  18. diezel

    diezel Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 nov 2010
    Inlägg:
    191
    Mottagna gillanden:
    119

    MINA ENHETER

    Jag köpte mn på MM i Länna vid 16-tiden. Ska avboka från dustin på måndag.

    Måste säga att det är en underbar maskin!
     
  19. Sidhartha

    Sidhartha Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2011
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Vi sålde slut på samtliga 26 Nexusar på 3 timmar idag (Gallerian) :( Så ni som vill ha får gå dit och boka upp er, vet tyvärr inte när nästa batch kommer in
     
  20. vaniljmunk

    vaniljmunk Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2011
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    vilken tid exakt hämtade du den? när jag var där 18:50 så sa smågrabbarna som jobbar där att den var slut...