Problem: Bugg i Spotify - Första startup

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av dannovarius, 29 dec 2011.

  1. dannovarius

    dannovarius Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    När jag installerade Doc's ROM för några veckor sedan stötte jag på ett problem i Spotify när jag skulle logga in för första gången. Spotify bara spammar det där varningsmeddelandet om att datatrafik kan kosta pengar och jag kan inte komma därifrån utan att trycka på hemknappen. Spotify startar alltså inte alls. Vet inte om det har med att jag kör en custom ROM att göra men problemet kvarstår sedan jag bytte ROM till CM7. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt detta eller vad det beror på. Någon som stött på liknande problem?
     
  2. markuz85

    markuz85 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2010
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag hade problemet och det var för att ett mellanslag letade sig in efter mitt användarnamn.
     
  3. dannovarius

    dannovarius Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag har testat att logga in många gånger och det blir alltid samma fel så det borde inte ha med det att göra. Det står förresten också "unknown error 112" direkt man startar appen, undrar vad det har med saken att göra...
     
  4. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    jag hade samma fel i cm7 en gång.. jag rensade data och startade igen så funkade det...
     
  5. dannovarius

    dannovarius Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Tack för hjälpen. Men vilken data talar vi om här? Jag har provat att avinstallera och ominstallera appen men det hjälpte inte. Testade att gå in på: Manage Applications -> Spotify -> Clear Data. Det hjälpte inte heller. Får fortfarande felmeddelandet direkt när appen startar.
     
  6. cro

    cro Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har exakt samma problem. Testat exakt samma saker utan framgång. Hemskt tacksam för en lösning på detta problem. Felet uppenbarade sig efter installation av ICS.
     
  7. hildepersson

    hildepersson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har nu haft Spf. installerat på Sg II sen första dag den kom ut (nya uppdat) och inga problem av större art har visat sej. I dag när jag skulle logga in så låste sig hela telefonen hur jag än vände och vred på den så ville den inte kännas av mig efter omstart gich telefonen i gång som vanligt men när jag skulle logga in på Spt. så låste den sig igen på samma sätt Shit hapens man. Är det någon som känner igen sig med problematiken så låt höra.
     
    Last edited: 25 mar 2012