Jorte och synk

Diskussion i 'Applikationer' startad av guuhhh, 27 dec 2011.

  1. guuhhh

    guuhhh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2011
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!
    Blir lite frustrerad över Jorte, uppdaterade den någon dag innan jul, innan så synkade den åt båda hållen från Jorte till Google calendar och från google calendar till Jorte, efter uppdateringen, nix! Och om jag försöker importera manuellt till Jorte så blir det ju dubbla poster, nu har jag i och för sig ställt in en massa varianter så synken kanske försvunnit, men innan? Första gången jag kollade Jortekalendern efter uppdateringen så var det ingen synk åt någondera hållet, stöön! Vad göra?
     
  2. Vipan

    Vipan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    659
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Jag gjorde samma och blev galen på att helgdagarna hade gått upp i rök. Det är ändrat sedan idag.
    Jag tror att det stod att man skulle bocka för att man hade både Jorte och Googlekalender om man uppdaterade. Det blev inga dubbelposter för mig. Ta bort uppdateringen och läs anvisningarna. Trist råd men jag hoppas att det hjälper.
     
  3. Nerre

    Nerre Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2010
    Inlägg:
    2 110
    Mottagna gillanden:
    204
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Jag tror det kom fyra eller fem uppdateringar på raken av Jorte nu i julhelgen... Där alla utom den första var buggfixar just för synkningen vad jag kunde se.
     
  4. tompabompa

    tompabompa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 okt 2010
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Om man lägger in ett event från söndag till torsdag typ "Kvällsjobb" så blir det till fredag. Datumen står rätt men väljer man torsdag den 5e blir det ändå fredag den 6e, bugg?