glömt grafiskt lösen!!!

Diskussion i 'Xperia X8' startad av nicetildis, 17 jun 2011.

  1. nicetildis

    nicetildis Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hej!

    titta här jag har kronglat till det rätt ordentligt nu....
    jo, det är nämligen så här att jag har laddat ner en app,
    Appan jag laddade ner är att jag har ett grafiskt lösenord innan jag drar ner helskärmen..... så man drar en kod med fingrarna inte ett ord utan ett mönster, och sen en gång sa min mamma att det inte va en bra app och då stängde jag av den, men appen fans kvar på telefonen men den var ju kvar på telefonen och då en gång kanske 2 månader senare så skulle jag ta bort appen helt,helt bort från telefonenen och då sitter knapparna precis brevid varandra och då råkade jag sätta igång lösenordet/mönstret och då hade jag ingen susning om va mönstret var???? och då skrev jag fel 20 gånger och då strår det skriv in säkerhetsfråga och det kommer jag inte heller ihåg
    så jag kan inte nå min telefon på något sätt..... och jag behöver den faktiskt.... och det går ju inte att synka elr något eftersom den inte går att öppna:( och jag har liksom ingga pengar att betala in lämning så jag undrar om det finns något annat???¨
    tacksam för svar<3

    ///kram tilda<3<3
     
  2. Buzz

    Buzz Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    4 656
    Mottagna gillanden:
    2 019

    MINA ENHETER

  3. nicetildis

    nicetildis Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    <3

    Tack för din hjälp!! Ska se vad jag kan göra mde det du tipsa om Tack<3
     
  4. nicetildis

    nicetildis Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Buzz tack för din medvärkanmmen på hemsidad står det stänga av dra ur batteri håll in dom två ytersta knapparna och strömknappen som jag tror är av/på knappen och släpp strömknappen och följ a´nvisningarna men inget inget ändras på min telefon:( men tack för din hjälp
     
  5. flawlless

    flawlless Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2010
    Inlägg:
    188
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    stäng av telefonen, håll inne back-knappen, koppla in telefonen i datorn. följ anvisningarna på skärmen.
     
  6. monteg

    monteg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 dec 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag har liknande problem fast med min xperia mini pro!
    jag använde mobilen ca 3 månader sedan fick jag en ny mobil och idag när jag ville prova min xperia så hade jag glömt bort det grafiska lösenordet och säkerhetsfrågan! Vad ska jag göra ? vet dock inte hur man skapar en ny tråd.. kan någon förklara det också ? Tack på förhand!
     
  7. Zerge

    Zerge Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    1 543
    Mottagna gillanden:
    456
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    Följ guiden Reparera en telefon i PC Companion. Observera att all personlig information t ex appar och sms kommer raderas.


    Sent from my iPod using Tapatalk
     
  8. ponanovn

    ponanovn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2011
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Hallon, Tele2, Tre
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon, Tele2, Tre
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S8
    Tror det går att återställa det grafiska lösenordet med omnius utan att förlora data.
     
  9. tudelu

    tudelu Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2012
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har en splitterny samsung som jag glömt bort mönstret till.. Det kommer inte upp nån ruta för G-mail, jag har inte ens hunnit gjort en. Jag kan inte komma åt nån nollställning heller, har provat att under samtal gå in på mobilen men det går inte. Inte heller volymknappen, eller koppla in i datorn. Hjälp :(
     
  10. themar

    themar Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2012
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Underbart !
    Det hjälpte mig att låsa upp min dotters telefon, som hade glömt sin grafiska kod på sin X8 ! Med programmet SEUS, och genom att hålla in BAKÅT-knappen och sedan sätta in USB-kabeln till datorn, så installerades original-mjukvara på telefonen. Allt raderades, men den är i alla fall öppen ! Tack!