Har varit tyst ett tag här nu..

Diskussion i 'Evo 3D' startad av jonathan.karlsson, 22 dec 2011.

  1. jonathan.karlsson

    jonathan.karlsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2011
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Nu tycker jag det är dags att börja dra igång diskussionerna igen :P

    Är ni fortfarande nöjda med era Evo's? :) Det är jag iallafall!

    Vad tycker ni om de läckta bilderna på ICS på sensation? Jag tyckte det såg lite tråkigt och nästan likadant ut. Funderar på att kanske roota och lägga in vanilla sen om det ska se ut så.
     
  2. WhatIWant

    WhatIWant Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 aug 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    skönt att någon är nöjd iaf!:-) är sådär, haft den inne på rep en gång och fick en lista på 12 saker på bland annat batteri, kretskort osv som hade blivit bytt. ingen fukt eller tappskada och inget med något annat utan var tydligen en fabriksfel på min. fick tillbaka den och nu 2 veckor senare börjar displayen dö när den är varm och ibland "tömma" batteriet på någon timma i inaktivt läge och alla aktiviteter samt gps osv avstängt, så får välj se var det blir nu när man lämnar in den..

    Kan lägga in bild på "verkstads rapporten" ifall någon skulle tycka de var intresant ifall deras haft liknande fel?

    när den väl funkar är jag nöjd! skulle vara roligt och höra hur ni andra tycker den funkar?:-)
     
  3. jonathan.karlsson

    jonathan.karlsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2011
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Nämen, fy vilken otur du verkar ha haft! :/ knäppt.
    Min har hängt sig några gånger iofs, men inget större fel annars, vad jag har märkt :P
     
  4. muhsli

    muhsli Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 nov 2010
    Inlägg:
    166
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Det tråkiga med HTC, att det förekommer sk. "måndags-ex"..
    Min funkar felfritt och jag är helnöjd med den! har rootat och kör för tillfället Sense 3.5 ROM. :)
     
  5. Jaw_B

    Jaw_B Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2011
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Är också förhållandvis nöjd :) Börjar ju dyka upp en hel del spel och annat till telefonen på market nu dessutom... (var ju lite tomt med det i början). Och 3d äär skoj! Finns dessutom en portning av amaze kamera app:en på xdadev... ger lite bättre bilder än med orginal app. Det jag är lite missnöjd med är att touchskärmen är så attans känslig. (man behöver inte ens röra vid skärmen för att det skall räknas som ett tryck ibland.. och vet inte hur många ggr jag av misstag åkt tillbaka till homescreen pga. att något finger/handen varit i närheten.) Någon som hittat en fix till detta? :)
     
  6. Mete

    Mete Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2011
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Håller om känsligheten på skärmen, den läser nästan mina tankar ibland. Hade också problem med att råka trycka på homscreen, det har dock blivit bättre nu.

    Men är riktigt nöjd hittills och det börjar komma fler roms till enheterna. Det var jobbigt att downgrade hboot och göra s-off för att lägga in leedroids rom. Men det beror nog på att jag är oteknisk.
     
  7. HDD_x8

    HDD_x8 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 dec 2010
    Inlägg:
    109
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Jättenöjd med min Evo3D, funkar fint.
    Löjligt bra på TVn via HDMI, kan surfa, spela video, spel, både i 2D och 3D.
    Vissa gameloft spel slår PS2 lätt och är nära PS3 i grafik på TV.

    Några småbuggar som försvinner med omstart, tex att telefonen alltid var inställd på högtalartelefon när man svarar: HALLÅ? istället för hallå? var kul de första 10 gångerna...

    Har lagt in Amaze kamera appen för att få bättre foto och video i 2d/3d, behöver ingen root, bara att installera:
    [MOD] Camera from HTC Amaze 4G, v0.11 - xda-developers
     
    jonathan.karlsson gillar detta.