Drivrutiner till bluetooth?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av JOHGRU, 15 sept 2011.

  1. JOHGRU

    JOHGRU Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2011
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Jag kan inte ansluta min O2x (via bluetooth) till datorn med Windows 7. Det står att det inte finns några drivrutiner. Kan nån skicka en länk med dem?

    Är det någon som har fått LG On Screen Phone eller PC Suite att fungera via bluetooth?
     
  2. vargen

    vargen Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 dec 2009
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    jo, men On Screen Phone installerar ju nån variant av drivrutin... tror inte det finns några andra drivisar.. iaf inga som behövs.
     
  3. JOHGRU

    JOHGRU Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2011
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Det går inte att installera telefonen via bluetooth. Datorn säger att det inte finns några drivrutiner, och telefonen säger "Parkopplad men inte ansluten.".
     
  4. vargen

    vargen Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 dec 2009
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    36

    MINA ENHETER

    Parkopplad men inte ansluten får man ju tex om man fyllt i fel lösenord eller inte fyllt i det alls, eller om datorn/telefonen inte är inställd på att kommunicera med enheter som parkopplas.. hur ser det ut i telefonens BT-inställningar samt datorn... brandväggen, tillåter den BT överföring?
     
  5. JOHGRU

    JOHGRU Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2011
    Inlägg:
    266
    Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Hur kollar man det? :P

    [​IMG]]
     
  6. montpleas

    montpleas Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2012
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    har precis samma problem...

    finner samma problem när jag ska ansluta via bluetooth med min xperia active...
    enheterna hittar ju varandra. men sen när man öppnar listan i datorn och ser vilka enheter som datorn hittar så ser man ju t.ex grannarnas mobiler eller datorer och sen sin egen.

    men uppe till höger i hörnet på ikonen så finner man en liten gul varningstriangel och när man klickar på den så felsöker datorn enheten och kommer fram till att det inte går att hitta drivrutiner.

    på min gamla xperia x10 så gick det galant. vad detta beror på vet jag inte.
    har ringt till butiken jag köpte mobilen men de hänvisar mig att ringa andra nummer...de i sin tur, likaså...drygt.