Diskussion: Razr Maxx

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av Drenken, 5 feb 2012.

  1. Drenken

    Drenken Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jun 2010
    Inlägg:
    163
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Vid det här laget känner nog de flesta till Motorolas upphottade variant på Razr. Den behöver förmodligen ingen närmare presentation men den förtjänar helt klart en egen tråd. Med ett uberbatteri på 3300(!) mAh och en tjocklek 8,99 mm är den tunnare än både iphone 4/s och Galaxy Nexus.

    Än så länge är den bara tillgänglig hos Verzion i staterna men jag skulle bli förvånad om den inte skulle leta sig över Atlanten. Det börjar sakta men säkert trilla in rapporter från väst om en brutalt bra batteritid. Även Engadget har testkört den som sammanfattar batteritiden med två ord, "holy smokes"

    Den tjockare designen ska även göra telefonen ligger bättre i handen. Jag har själv problem med att hantera den med en hand och alltför ofta är telefonen på vippen att trilla ur handen på mig. Jag kommer omedelbart byta upp mig till Razr Maxx om och när den dyker upp på våra breddgrader. Vad tycker ni andra om Maxx? Någon som hört något om en europarelease än?
     
  2. Golgo

    Golgo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    333
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    Nope tyvärr, och jag tror dessvärre inte att den kommer dyka upp här heller.
    Maxx känns som en produkt avsedd främst för NA som ett svar på den bedrövliga batteritid Razr med 4G visade upp. GSM-varianten som vi har är inte lika batterihungrig.