Övrigt: Beställde en NOTE idag från Telenor !

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Stafford, 26 nov 2011.

  1. enmil

    enmil Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2010
    Inlägg:
    97
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Beställde min på internetbutiken. Då blir abonnemanget ändrat i samband med att dom skickar beställningen. Det är vad kundtjänsten har sagt till mig iaf. För kundtjänsten kan inte se beställningar gjorda ifrån internetbutiken förrän dom blir skickade.
     
  2. Rooseveltsson

    Rooseveltsson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 nov 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    beställde min 31 december och det var beräknad leveranstid på 3 veckor. hoppas att jag får den tidigt i nästa vecka:) någon som beställt i slutet på december och hunnit få sin än?
     
  3. Pommeau

    Pommeau Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Beställde min den 19 december från butik. den kom förra Torsdagen. så håll ut din kommer nog snart :)
     
  4. enmil

    enmil Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2010
    Inlägg:
    97
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Beställde min 26 dec och fick min också förra torsdagen.
    Dom är sega och supporten är otroligt värdelös, speciellt om man har beställt via hemsidan. Men telefonen är en dröm :)
     
  5. SomethinG

    SomethinG Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2012
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    1
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Iphone 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Iphone 12
    Beställde min Note idag :) och den beräknas komma inom 3-5 arbetsdagar.
    Detta är även min första Android mobil som jag skaffar då jag vart Iphone nörd ett x antal år innan jag besluta mig för att åtminstonde testa android och
    själv få se vad som skiljer IOS och Androids åt istället för att bara läsa massa olika Debatter på nätet som slutar med att alla mobiler är bäst och alla är dumma i huvdet som inte har ett visst märke etc.
     
  6. T-dawg

    T-dawg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    En liten update dårå.

    Beställde note på telenors chatt den tionde december. Efter en massa mailade, uppskjutna leveranstider och tre månaders fritt abb. berättade kundtjänst att något gått fel och därför hade jag fått vänta 4-5v TILL på leverans. Han sa dock att jag kunde göra om det i butik. Drog ner till en telenorbutik igår, la undan en note till mig. Idag ringde jag och sade upp telefonen hos kundtjänst och knatade bort till butiken och hämtade ut.

    Slutet gott, allting gott även om jag fått vänta ett ganska bra tag..


    @Tapatalk
     
  7. dt33

    dt33 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    1 930
    Mottagna gillanden:
    548

    MINA ENHETER

  8. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    Hoppade på det! Då jag har gratis abb på jobbet gav jag svärmor detta abb till en kostnad av 200:- i månaden. Bra deal för henne, och för mig som fick en Note för 4800:- Nu gäller det bara att få bort operatorslåset då jag har Telia...
     
  9. boltis

    boltis Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 okt 2010
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    182

    MINA ENHETER

    Ta nu detta inlägg på rätt sätt, men är det en så bra deal egentligen, köpte min olåst utan abonnemang för ganska exakt 5000? Eller missar jag något?

    (har själv abonnemang via jobbet och vill således inte ha ytterligare ett)
     
  10. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    Hittade ingen seriös firma som jag kände mig bekväm med som sålde den för ens nära 4800:-. Samt, som jag skrev så fick min svärmor ett MYCKET förmånligt abonnemang för 200:- i månaden, med en pott på 399 samt fri surf. Tycker att det är ett riktigt jäkla klipp om jag ska vara ärlig. Men det hela bygger ju på att jag räknar in hennes "vinst" i det hela. Utan det i beräkningarna har jag ju bara köpt telefonen för lägsta priset på marknaden, med räntefri avbetalning på två år helt utan andra kostnader :P Så jag är nöjd.

    Dock så kan ju eventuellt operatörslåset ställa till det, men lägger vi på dom 370 kronorna så är det fortfarande mer eller mindre billigaste enligt prisjakt.

    Verkar dock som att det går att ta bort låset med ett program på Market som är gjort för Galaxy S och SII, blir intressant att testa när telefonen kommer till veckan. Annars har jag alternativet att byta till Telenors företags abonnemang istället för Telia. Jag är ju ansvarig för telefonerna på företaget!
     
    Last edited: 19 feb 2012
  11. W151

    W151 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

  12. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    I dag är sista dagen. Kommer upp som en popup på själva sidan, inte ett nytt fönster. Kollade precis, finns fortfarande kvar.
     
  13. W151

    W151 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Lustigt.. Jag får ingen popup alls, förutom när jag en gång fick upp "vill du bli uppringd?"-rutan
     
  14. Statsminister

    Statsminister Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    37

    MINA ENHETER

    W151 gillar detta.
  15. W151

    W151 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2010
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER