Spotify, hänger sig på Magic

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Pelle10, 25 dec 2009.

  1. Pelle10

    Pelle10 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 okt 2009
    Inlägg:
    116
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hej, jag har lite problem med spotify på min magic, finns det någon som har något tips på hur man blir av med att den hänger sig och man blir tvungen att fimpa batteriet till slut?? Jag kör en svensk såld magic i std. utförande och senaste programvaran från spotify. (Kör även med Ericssons bt stereo headset, har samma problem med htc orginal lurar) tacksam för svar:)
     
  2. Eliza77

    Eliza77 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag puffar lite på denna tråd då jag har samma bekymmer med min HTC Tatto.

    Någon som vet vad man skall göra? Min spotify bara slutade spela och nu kommer jag inte in i den.

    Hjälp snälla !
     
  3. exore

    exore Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 nov 2009
    Inlägg:
    479
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    Har du testat att "döda" spotify med task manager och starta det igen, det kan kanske fungera. Alternativt kanske det hjälper att installera om spotify.
     
  4. pellen

    pellen Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2009
    Inlägg:
    727
    Mottagna gillanden:
    78
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30
    Jag hade nyligen problem med Spotify också. Mitt under användande så slutade den spela upp låtar, och jag kunde inte välja nya, eller söka efter låtar. Även resten av telefonen började bugga som fan. Kunde inte ens starta någon appkill-app för att ha ihjäl spotify, utan fick bara upp en svart skärm. Kunde inte ens stänga av telefonen utan fick rycka batteriet. Nu har det dock fungerat utan problem de senaste dagarna. Har en svensksåld Magic btw.
     
  5. Eliza77

    Eliza77 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hmmm... ni talar med en novis här. Hur gör jag för att "döda" spotify med taskmanagern?

    Precis samma sak hände med min den bara slutade spela och sedan dess är telefonen sjukt seg.
     
  6. Eliza77

    Eliza77 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2009
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Om jag ominstallerar spotify så måste jag hämta hem alla låtar igen misstänker jag?

    Jag har nu tvingat den att avsluta genom program vyn och rensat cachen men det hjälper inte.