Problem: Ny SGS2 laddar inte upp batteriet.

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Polexx, 18 mar 2012.

  1. Polexx

    Polexx Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej har för 2 dagar sedan införskaffat mig en Samsung galaxy S2. Men det går inte att ladda upp batteriet med adaptern jag fick med. Det konstiga är att jag har varit hos tele2, 2 gånger nu och där fungerar det att ladda men har testat alla uttagen hemma utan resultat. Så det ända sättet som fungerar är via USB från datorn/ps3. Någon som vet vad detta beror på och om det finns någon lösning? :ehm:

    tele2 vill inte göra något garanti ärende av det då mobilen laddar hos dem men inte hemma hos mig.
     
  2. orcophant

    orcophant Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2011
    Inlägg:
    829
    Mottagna gillanden:
    127

    MINA ENHETER

    trasig laddare?
     
  3. Leechu

    Leechu Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 feb 2012
    Inlägg:
    388
    Mottagna gillanden:
    58

    MINA ENHETER

    Provade dom med din laddare?
    Edit: I värsta fall, köp en 150 krs samsung hos expert så får du en samsungladdare med den :P
     
  4. Polexx

    Polexx Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2012
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jo som jag kunde se så var det min laddare de testade med min mobil och båda gångerna fungerade det. Men hemma vill den inte ge med sig. Borde vara något fel på den då man måste ju kunna använda den på vanliga 230 uttag. Har även mätt i uttagen och inget konstigt där heller.
     
  5. micho

    micho Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2012
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Köp hem en ny laddare, funkar inte den heller gå tillbaka med kvittot och få tillbaka pengarna.. skulle jag gjort innan ja började mäta uttagen i huset osv. :cool: