Tips: RAZR + Sports tracker

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av Backard, 25 mar 2012.

  1. Backard

    Backard Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Har snart haft min RAZR en vecka och laddade in Sports tracker då jag använt det på Nokia förut och varit mycket nöjd. Första löprundan blev en besvikelse då den tappade positionen flera gånger och den registrerade distansen blev för kort. Då hade jag telefonen i bröstficka med displayen vänd mot kroppen.

    Idag testade jag med displayen vänd från kroppen och bingo :D det fungerade klockrent. Så den verkar vara känslig för hur den är vänd, ett tips till er om har samma problem.
     
    ASR gillar detta.
  2. AndersN

    AndersN Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2010
    Inlägg:
    60
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Använder den också men har aldrig märkt att det skiljer. funkar suveränt. Skulle vilja att stegräknaren funkar men den gör nog inte det, har iaf inte hittat hur.
     
  3. Backard

    Backard Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Stegräknaren funkar inte för Android eller iOS men dom har lovat att fixa det "snart".

    Den funkade utmärkt på symbian ;)
     
  4. Backard

    Backard Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Ja nu har jag testat flera gånger och det funkar lika bra oavsett hur den är vänd så det måste ha varit yttre omständigheter som orsakade störningar första gången.
     
  5. premonitioner

    premonitioner Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har varit ute och både sprungit i skogen och promenerat i stan och det verkar funka felfritt för mig iaf.

    Så det var nog kanske bara en tillfällighet då förhoppningsvis ;)


    Mvh Kenta.