Kalender

Diskussion i 'Applikationer' startad av FireZtreaM, 23 apr 2012.

  1. FireZtreaM

    FireZtreaM Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Okey. Här är mitt problem. Jag har tidigare haft en HTC Desire Z. I denne fanns en kalenderapp som jag gillade skarpt. Men nu är det som så att jag har bytt till en HTC One X och i denne så finns "typ" samma app, men en nyare variant av den. Och jag avskyr den verkligen.
    Jag har testat med "appSaver", men det är ju inte en app jag installerat, utan en "orginalapp" vilket innebär att den inte syns i listan där.
    Finns det något sätt att lägga in den gamla kalenderappen jag hade på min Desire Z på min One X utan att varken roota eller dyl? Finns den att skaffa någon annanstans?

    Hoppas någon vet och kan hjälpa mig.

    Tack på förhand
    /Roger
     
  2. FireZtreaM

    FireZtreaM Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Bump..

    Finns det inget sätt alls att spara ner den gamla versionen av kalender-appen och slänga in på min nya mobil?

    Det samma gäller för övrigt egentligen min gamla version av gmail också. Den nya verkar inte vilja reagera direkt jag får mail. Den gamla plingade ju typ en sekund efter man fått mailet medan den nya inte verkar reagera alls. Så jag skulle vilja ha den gamla versionen av gmail också.
     
  3. Ekofasc

    Ekofasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2009
    Inlägg:
    1 888
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Det går ej utan att roota men Touch Calendar är en schysst kalenderapp.
     
  4. AtEase

    AtEase Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2010
    Inlägg:
    278
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Vad är det som skiljer mellan kalenderapparna som du inte gillar/saknar?

    Har du valt att få notifieringar av gmail om du får nya mail då? Annars är det inte konstigt att det inte fungerar som du är van.