Guide: 3-klick root för Stock ICS (.562) MED/UTAN låst bootloader.

Diskussion i 'Xperia arc - ROM-filer och utveckling' startad av Zee, 15 apr 2012.

  1. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

    Använd sökfunktionen på forumet eller bläddra i arc utvecklings sektionen. Lyckas du inte hitta eller få upp det då bör du nog heller inte ha root på din telefon....

    Sent from my S(E) Xperia arc using TapaTalk
     
  2. Titika

    Titika Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2011
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja nu funkar det bra, det var nåt fel med internet explorer. Denna nedladdade fil, skall den ligga i flashtool katalogen?
     
    Last edited: 27 apr 2012
  3. Titika

    Titika Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2011
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jaha, då gjorde jag precis som man skulle. Jag laddade ner telias firmware 062 eftersom jag har Halebop. Jag har ju redan 062 i telefon så borde det inte vara 042 jag skulle ladda ner? Ingentg hände mer än att telefonen kom till sin ursprungsinställning men det är fprtfarande 062 versionen i telefon. "citat" Lyckas du inte hitta eller få upp det då bör du nog heller inte ha root på din telefon.... "slutcitat"
    Att bli irriterad över att man inte fattar är knappast till nån hjälp. Jag vänder mig ju hit för att lära mej av er som kan mer, det är bara det att ni som redan kan allt tar för givet en massa och ser saker som självklara, för oss nybörjare är det inte så självklart. Därav en massa korkade frågor...
     
  4. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

    Starta nu en egen tråd kring dina problem för dom har inget att göra med vad den här tråden handlar om!!

    Om sedan en mod kunde vara vänlig och rensa all OT från tråden vore det uppskattat.

    Sent from my S(E) Xperia arc using TapaTalk
     
    Last edited: 28 apr 2012
  5. Titika

    Titika Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2011
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ja men du har ju rätt. Tråden handlar ju om nåt annat. My mistake! Ber om ursäkt :-)