Sphex
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 07:26
Blev medlem:
7 feb 2010
Inlägg:
261
Mottagna gillanden:
52

Vänner 1

Har som vän 1

Sphex

Teen Droid, från Solna, Stockholm

Medlem
Sphex sågs senast:
27 mar 2024 kl 07:26
    1. abiskopm
      abiskopm
      Köpte en Iphone XS av @Sphex . Kom som den skulle med rek, jag betalade innan. Varan enligt beskrivning. Rekommenderas!
    2. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Apple Pencil av @Sphex . Allt var klart på förmiddagen och jag hade pennan i handen. Trevlig och seriös. Rekommenderas.
    3. Xiaomiffs
      Xiaomiffs
      Köpte Bose-hörlurar av @Sphex i en affär som både vara snabb (hade lurarna dagen efter betalning) och stabil (väldigt bra paketerat!). @Sphex rekommenderas varmt för kräsne köparen!
    4. Roadrunner86
      Roadrunner86
      Köpte en Sony nex5 av @Sphex allt i sin ordning. Bra kontakt samt välpackat. Rekommenderar starkt
    5. olofbergstrom
      olofbergstrom
      Köpte en kamera Sony Nex 6 av @Sphex. Toppenbra affär och trevlig kontakt! Rekommenderas varmt!
    6. gneken
      gneken
      Sålde en Logitech MX Anywhere 2S till @Sphex. Snabb och smidig affär. Rekommenderas.
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      @Sphex köpte pixel 2 skal av mig , snabb betalning och bra kommunikation, kan rekommenderas varmt
    8. Caterham
      Caterham
      Köpte en datorskärm. Kom och hämtade! En mycket snabb och trevlig affär. Rekommenderas varmt!
    9. thelars
      thelars
      Köpte en nexus 6p av Sphex. snabb kommunikation och snabbt skickad. telefonen var i utlovat skick. rekomenderas!
    10. maccis
      maccis
      Sålde hörlurar till Sphex, trevlig och bra att ha och göra med. Rekommenderar gärna honom som köpare!
    11. Allison
      Allison
      Köpte ett Led Cover av Sphex. Fint förpackad i kanonskick, snabb leverans och trevlig kommunikation, rekommenderas! :)
    12. Prodrive
      Prodrive
      mycket bra och ärlig säljare, köpte en iphone 6 plus som var i bättre skick än jag förväntade mig. rekommenderas varmt.
    13. tojjetok
      tojjetok
      Sålde appleskal till ip6+ snabb betalning utmärkt köpare.
    14. herrfisk
      herrfisk
      Bytte apple watch med Sphex. Rekommenderas varmt till alla :-)
    15. stefanli
      stefanli
      Köpte OnePlus2 super smidig affär, vi kom överens om pris och leveras onsdag kväll paketet skickades som utlovat på torsdag och idag, fredag, har jag den i handen. Precis i så bra skick som sades i annonsen och telefonen var ordentligt paketerad.

      Rekommenderas till 100%
    16. Sallis
      Sallis
      Bytte en dator med Sphex, gick smärtfritt och enkelt! Trevlig att göra affärer med, rekommenderar till alla.
    17. hickan
      hickan
      Sålde en LG G4 till Sphex. Lika trevlig och smidig som sist. Snabb betalning inga konstigheter. Rekommenderas!
    18. Ekman
      Ekman
      Perfekt säljare! Snabb leverans o trevlig kontakt.
    19. chrippe7
      chrippe7
      Köpte en OPO av Sphex, möttes på överrenskommen plats och telefonen var i fint skick som utlovat. Rekommenderas!
    20. hickan
      hickan
      Sålde en G-Watch R till Sphex. Den snabbaste affären jag gjort på Swedroid. Inga konstigheter alls, rekommenderas varmt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Solna, Stockholm
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
  • Laddar...