DreamHawk
Senaste aktivitet:
16 jan 2024
Blev medlem:
28 maj 2010
Inlägg:
6 113
Mottagna gillanden:
420
Födelsedag:
april 24

DreamHawk

Android

Medlem
DreamHawk sågs senast:
16 jan 2024
    1. xziaz
      xziaz
      Extras får man tillägga själv ser jag, alltså genom massa program på market. Så jag sket i det, hur ska jag göra apps2sd nudå, flashade tbx till vanliga Oxygen tema som räcker för mig faktiskt. Vill inte göra fel =)
    2. xziaz
      xziaz
      Det funkade! Skulle testa installera extras också, men fick då Cant find update script. Sista frågan, vet att jag är jobbig men vill bara få det gjort :D
    3. xziaz
      xziaz
      Okejdå, tack så mycket. Ska testa det nu, har glömt stänga av det där verification grejen som jag minns från clockwork mod.
    4. xziaz
      xziaz
      Tog min tid och rootade luren igen med Amon Ra. Det funkade Använder Oxygen.

      En sista fråga som jag har dock..

      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=852023 <-- På Denna sidan vill jag använda temat som heter Bliss, men jag vet inte hur man installerar temat. Testade flasha den med det blev nån error. Dessutom, bör jag använda Rom Manager om jag har Amon Ra recovery?

      Jag vill dessutom göra så alla mina apps går till minneskortet (apps2sd) ? Men vill inte göra fel för jag använder inte rom manager ju, har sett folk förstöra sina kort för dom väljer fel så berätta gärna det också.

      Tack =)
    5. xziaz
      xziaz
      Kan du svara i din root tråd, jag har ett problem ... Behöver svar snabbt
    6. cruzin4bruzin
      cruzin4bruzin
      Skärpning!!
      //goa200
    7. DareDrid
      DareDrid
      Hej!
      Jag är verkligen nybörjare när det gäller sådana här saker med rootning, men en sak vet jag, internminnet på min Desire är alldeles för litet. Skulle detta hjälpa att få över alla appar på minneskortet istället? Och vad är a2sd+? Är det ett program man laddar hem eller? Om man följer din fina guide för att roota telefonen, fixar allt sig då? Och en sak till, när man väl rootat luren, måste man då lägga in en ROM eller man kan fortfarande använda orginal?
    8. willz
      willz
      Haha,oj förlåt blev lite väl orolig, tack för en gudomlig guide!
    9. willz
      willz
      HEEJ,när jag skulle lägg ain opendesire så hoppar det bara upp en text där det står android om och om igen , vad ska jag göra?
    10. sannispannisen
      sannispannisen
      söt blogg = )
    11. Sebbe
      Sebbe
      Tjena kexet, ståru här o smular?! ;)
    12. rille77
      rille77
      Tjena. Kan inte installera appar på ad?
      Allt hamnar i telen .hjälp pls
    13. rille77
      rille77
      Hej, såg att du kunde tänka dig vägleda till root på desire via msn.
      Gillar att mecka och trixa med allt möjligt men mobil är nytt område och skulle
      uppskatta lite backning.

      /Rickard
    14. BennyBlack
      BennyBlack
      njaa, men kul att veta lixom...om du e brud så är det fett coolt med en mobil-nörds-tjej :)
    15. BennyBlack
      BennyBlack
      är du brud eller snubbe? :P
    16. ponntuss
      ponntuss
      du kan du hjälpa mig med hur man för över filmer från pc till dator?
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    april 24
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
  • Laddar...