Liden72
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 18:31
Blev medlem:
12 maj 2015
Inlägg:
43
Mottagna gillanden:
79
Födelsedag:
4 apr 1972 (Ålder: 51)
Ort:
Vänersborg
Sysselsättning:
Egenföretagare

Liden72

Kid Droid, 51, från Vänersborg

Medlem
Liden72 sågs senast:
Ser på ämne Apple TV A1469, 28 mar 2024 kl 18:31
    1. GmbH
      GmbH
      Ny affär med @Liden72 ,fick betalt via Swish. Bra kommunikation, rekommenderas varmt
    2. Droid_295
      Droid_295
      Sålde en 11 pro till Liden72. Trevlig konversation och snabb betalning. Kan bara rekommenderas!
    3. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en iPad sleeve till Liden72, bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
    4. Puttesson
      Puttesson
      Köpte en AW 4 LTE/GPS av @Liden72 Allt som utlovat, snabb och trevlig konversation. Skickade snabbt och stod för en del av REK-frakten jag ville ha. Bra emballerat. Jag är supernöjd! 10/10! Rekommenderas!
      1. Liden72 gillar detta.
    5. macedon2000
      macedon2000
      Sålde ett pitaka skal till Liden72. Snabb betalning och pålitlig. Remonnederas.
      1. Liden72 gillar detta.
    6. 10cent
      10cent
      Sålde en Google wifi till @Liden72.
      Rekommenderas starkt som köpare.
      1. Liden72 gillar detta.
    7. frippe99
      frippe99
      Köpte en iPhone x av Liden72, snabb leverans, utlovat skick samt mkt snyggt förpackat. Rekommenderas.
      1. Liden72 gillar detta.
    8. silverfang
      silverfang
      Sålde en galaxy watch 46 LTE till @Liden72 snabb betalning via Swish och mycket trevlig rekommenderas varmt!
      1. Liden72 gillar detta.
    9. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde en Apple Watch Series 4 GPS + Cellular till @Liden72. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling efter hämtat ut paketet. Snabb och smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
      1. Liden72 gillar detta.
    10. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en Note 9 till @Liden72 och som i tidigare affärer går allt snabbt och smidigt. Trevlig herre att göra affärer med!
    11. okey
      okey
      Liden72 kammade hem budgivning på ett kit med philips hue lampor som jag sålde, snabb betalning och smidig kommunikation! Gör gärna affärer i framtiden igen. Rekommenderas. Tack!
    12. Axan
      Axan
      Liden72 köpte en Hue light av mig. Snabb betalning och bra kommunikation.
    13. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en iPhone X med tillbehör till @Liden72 . Förskottsbetalning med snabb och enkel kommunikation.
      Rekommenderas!
      1. Liden72 gillar detta.
    14. pacmeyer
      pacmeyer
      Bytte telefon med liden72 på distans. Vi skickade till varandra samtidigt och jag betalade en mellanskillnad i förskott. Vad ska man säga- rapp och trevlig kommunikation hela vägen och telefonen kom välpackad precis i utlovat skick. Suveränt! Jag gör gärna affär igen
      1. Liden72 gillar detta.
    15. gualm
      gualm
      Köpte en Samsung S9 på distans, kom i precis det skick som det var utlovat. Snabba svar på pm. Rekommenderas starkt som säljare. Tack för en bra affär!
      1. Liden72 gillar detta.
    16. Robin.Karlsson
      Robin.Karlsson
      Sålde ett par skall till Mikael, snabb betalning och god kontakt!! Rekommenderas varmt!
      1. Liden72 gillar detta.
    17. andyman11
      andyman11
      Köpte en iPhone X av @Liden72 träffades och gjorde en affär. Mobilen var i toppskick. Mycket trevlig kille. Rekommenderas starkt.
      1. Liden72 gillar detta.
      2. andyman11
        andyman11
        Ändrat till rätt person
        19 jan 2018
        Liden72 gillar detta.
    18. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Jag köpte en Apple Watch av Liden72. Otroligt smidig affär och skicket överträffade beskrivningen. Återigen en alldeles förträfflig affär med denne pålitlige forummedlem! Gör gärna affärer igen!
      1. Liden72 gillar detta.
    19. Puttesson
      Puttesson
      Sålde en Apple Watch Nike+ till Liden72. Snabb och trevlig kommunikation. Betalning med blixtens hastighet. Trevlig affär med @Liden72 Supernöjd!! Rekomenderas!!
    20. 10cent
      10cent
      Köpte en Note 8 av Liden72. Betalade i förskott via Swish. Blixtsnabb leverans och allting var välpacketerat! +++++++++++
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    4 apr 1972 (Ålder: 51)
    Ort:
    Vänersborg
    Sysselsättning:
    Egenföretagare
  • Laddar...