tojjetok
Blev medlem:
11 dec 2009
Inlägg:
2 542
Mottagna gillanden:
2 650
Ort:
Sundsvall
    1. 10cent
      10cent
      Köpte ett Apple silicone skal till min iPhone X. Betalade via Swish och skalet levererades dagen efter. Toppensäljare som jag rekommenderar! ++++++++++
    2. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte ett skin av tojjetok och hela affären gick hur smidigt som helst!

      Kan rekommendera!
    3. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ett skal och ett Apple Watch band till tojjetok. Supersnabb betalning och snabba besked - suveränt !
      1. tojjetok gillar detta.
    4. easycure1974
      easycure1974
      Köpte ett skal av tojjetok, snabbt och smidigt - kanon!
      1. tojjetok gillar detta.
    5. Cblucher
      Cblucher
      Købte headset fin handel tack
      1. tojjetok gillar detta.
    6. silverfang
      silverfang
      Byte Apple Watch tillbehör mot en casio klocka. Inga konstigheter och varan levererades snabbt och smidigt!
      1. tojjetok gillar detta.
    7. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Sålde ett par BT lurar till @tojjetok
      Bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
      1. tojjetok gillar detta.
    8. Droid55
      Droid55
      Sålde ett dbrand skin till iPhone X. Omgående betalning via Swish. Rekommenderas!
    9. Droid96
      Droid96
      Sålde ett iPhone X-skal till tojjetok. Betalning och kommunikation gick som en dans. Rekommenderas varmt!
      1. tojjetok gillar detta.
    10. fluppen
      fluppen
      Sålde en OP5T till Tojje, superseriös kille med stenkoll. Väldigt seriöst och proffsigt.
      Rekomenderas varmt.
      1. tojjetok gillar detta.
    11. thelars
      thelars
      Köpte en 7 plus av Tojjetok. Snabb kommunikation och allt var perfa. Gör gärna affär med igen!
    12. Kixx
      Kixx
      Gjorde ett byte via post med Tojje. Inga konstigheter alls. Snabb på att svara, seriös, trevlig, bra paketerat och skicket var precis som han sagt. Dessutom ett stort plus att han tog sig tid att ringa upp. Rekommenderas varmt.
      1. tojjetok gillar detta.
    13. r12500
      r12500
      sålde en oneplus 5 till Tojjetok och allt gick som det ska och smidigt var det också! rekommenderas starkt! +++++
    14. pacmeyer
      pacmeyer
      Köpte en lg g6 av tojjetok på distans. Superseriös säljare och allt som utlovat! Rekommenderas!
    15. SHM
      SHM
      Vi genomförde ett smidigt byte utan problem. Snabb leverans och produkten motsvarade förväntningarna. Rekommenderas varmt!
      1. tojjetok gillar detta.
    16. ajvos
      ajvos
      Efter lite velande från min sida så köpte jag en note 8 av honom, bra tålamod med mig, snabbt och utlovat skick!
      1. tojjetok gillar detta.
    17. jagu
      jagu
      Sålde ett par Sennheiser Momentum In-Ear lurar till Tojje...Smidig affär och snabb betalning! Rekommenderas varmt!
      1. tojjetok gillar detta.
    18. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett skal till note 8.. Snabbt betalat och inga konstigheter. Tack för denna gång Tojje :)
      1. tojjetok gillar detta.
    19. silverfang
      silverfang
      Toppen köpare, sålde två skal. Snabb betalning och bra kommunikation
      1. tojjetok gillar detta.
    20. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Bluetooth högtalare av Tojje. Lika smidigt som alltid.. Rekommenderas
      1. tojjetok gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Sundsvall
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 15 pro max
  • Laddar...