Zoobo
Blev medlem:
28 dec 2009
Inlägg:
544
Mottagna gillanden:
165

Vänner 1

    1. easycure1974
      easycure1974
      Sålde telefon till Zoobo igen, snabba besked och snabb betalning - en trevlig kille som varmt kan rekommenderas
      1. Zoobo gillar detta.
    2. ftangstrom
      ftangstrom
      Sålde en Huawei smartwatch till Zoobo. Snabb betalning och snabba svar. Inga konstigheter! +++
      1. Zoobo gillar detta.
    3. Lasse58
      Lasse58
      Köpte mobil av Zoobo. Trevlig och bra konversation. Föredömligt packat. Rekommenderas starkt.
      1. Zoobo gillar detta.
    4. thelars
      thelars
      Denna trevliga androidmänniska köpte en LG G6 av mig. Enkel och snabb kommunikation och gör gärna affär igen:)
      1. Zoobo gillar detta.
    5. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en lur till @Zoobo , han betalade snabbt och affären var över på kort tid. Tredje gången jag gör affär med Zoobo, seriös och trevlig kille. rekommenderas starkt.
      1. Zoobo gillar detta.
    6. SHM
      SHM
      Jag vann en auktion som jag hade budat på. Det visade sig senare att jag hade missförstått vilken minnesmängd telefonen hade. Jag ångrade affären innan betalning och försökte förklara läget. @Zoobo tog det med en axelryckning. Väldigt bra kommunikation och en mycket förstående person. Rekommenderas varmt!
      1. Zoobo gillar detta.
    7. easycure1974
      easycure1974
      Sålde min Note 8 till Zoobo. Snabba besked och snabb betalning - kan inte bli annat än 100% nöjd med allt
      1. Zoobo gillar detta.
    8. R3b0rn
      R3b0rn
      Sålde en telefon till Zoobo. Snabb betalning och fin kontakt. Rekommenderas.
      1. Zoobo gillar detta.
    9. Miiliio
      Miiliio
      Zoobo verkar vara stor gamer Haha sålde lite psn koder till honom. Snabbt betalat och trevlig som vanligt.
      1. Zoobo gillar detta.
    10. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett år psn+ åt Zoobo. Affären var över på 5min, betalde snabbt och trevlig. Rekommenderas
      1. Zoobo gillar detta.
    11. freephille
      freephille
      Sålde till @Zoobo, snabb betalning smidig att ha att göra med bara varma rekommendationer :)
      1. Zoobo gillar detta.
    12. hickan
      hickan
      Genomförde en bytesaffär på distans, snabb och smidig affär. Skick som utlovat och jävligt trevlig snubbe.
      1. Zoobo gillar detta.
    13. thompo
      thompo
      Köpte en surfplatta av Zoobo. Mycket bra och trevlig kontakt! Postade snabbt. Rekommenderas verkligen :)
      1. Zoobo gillar detta.
    14. Lasse58
      Lasse58
      Köpte en Op3 av Zoobo, allt precis som utlovats. Rekommenderas!!!
      1. Zoobo gillar detta.
    15. Zidde
      Zidde
      Köpte en Honor 8 av @Zoobo, supersmidig affär! Rekommenderas.
      1. Zoobo gillar detta.
    16. agerberg
      agerberg
      Sålde en OnePlus 3 med tilbehör till @Zoobo, bra kommunikation snabb betalning! Rekommenderas varmt!
      1. Zoobo gillar detta.
    17. alatan
      alatan
      Sålde en Honor 8 till Zoobo, snabb betalning och bra kommunikation. Utmärkt köpare
      1. Zoobo gillar detta.
    18. GmbH
      GmbH
      Köpte en tel av @Zoobo , bra kontakt, mkt bra packat, snabbt skickat
      rekommenderas till alla
      1. Zoobo gillar detta.
    19. Oceanic
      Oceanic
      Köpte en mate 8 av Zoobo, skickade sakerna samma dag som han fick betalning, proffsigt gjort och allt var som beskrivit i annons, rekomenderas absolut då han är en pålitlig säljare.
      1. Zoobo gillar detta.
    20. kissidor
      kissidor
      sålde en mate 8 till Zoobo, mycket smidig affär med bra kommunikation och blixtsnabb betalning från denne trevlige och seriöse köpare som rekommenderas varmt.
      1. Zoobo gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Örnsköldsvik
    Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    iPhone 13PM
  • Laddar...