Puttesson
Blev medlem:
13 jul 2012
Inlägg:
494
Mottagna gillanden:
1 096

Har som vän 2

Ort:
Jönköping
Sysselsättning:
Chaffis
    1. Prodrive
      Prodrive
      bytesaffär gjordes mellan två toppmobiler, mycket bra och trevlig kille att göra med. Puttesson rekommenderas varmt och mobilen samt tillbehören var i perfekt skick som beskrivet.
      1. Puttesson gillar detta.
    2. yxskaftet
      yxskaftet
      Köpte en Fitbit ionic. Snabbt skickat, mycket välpaketerat och trevlig kontakt.
      Rekommenderas varmt!
      1. Puttesson gillar detta.
    3. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Andra affären med Putteson.
      Köpte den här gången en iPad Pro 10'5 av Putteson, väldigt trevligt kontaktperson samt en snabbt och smidigt affär. Topp paketerat och skicket var exakt som utlovat.

      En av dem bästa säljare här, kan bara rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    4. Finskpinne
      Finskpinne
      Gjorde ett byte med denna grymma herre! Luren var exakt som beskrivet, sjukt bra paketerat och otroligt smidig att ha med och göra!

      Skulle det bli aktuellt i framtiden med nya affärer med han så utan tvekan så gör jag det med han!

      Super kille att ha med att göra med!
      Kan bara rekommendera honom!

      Keep up the good work mate!
      1. Puttesson gillar detta.
    5. hickan
      hickan
      Andra affären gjord med Putteson, lika trevligt som sist! Rekommenderas varmt! 100% goodguy
      1. Puttesson gillar detta.
    6. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Köpte en Note 8 av Puttesson, en väldigt proffsigt och topp säljare. Allt var exakt som utlovat, dessutom en snabb och super smidigt affär!! Ser fram mot nästa affär!!
      Rekommenderas starkt!
      1. Puttesson gillar detta.
    7. Mohnke
      Mohnke
      Har tidigare sålt till Puttesson men denna gång köpte jag en iPhone X. Otroligt smidig affär, perfekt kommunikation och extremt bra packat!
      En rakt igenom trevlig affär och jag gör gärna fler affärer med Puttesson.
      1. Puttesson gillar detta.
    8. hickan
      hickan
      Den absolut trevligaste affären jag genomfört här! Skick precis som utlovat! Hoppas och tror att vi gör fler affärer! 100% goodguy
      1. Puttesson gillar detta.
    9. Liden72
      Liden72
      Köpte en  watch av puttesson! Fantastiskt smidig affär och förpackat som om helvetet skulle bryta lös när som helst:) 100% nöjd! Rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    10. patts
      patts
      Sålde ett mobilskal till puttesson. Snabb och smidig betalning och affär. Rekommenderas.
      1. Puttesson gillar detta.
    11. R3b0rn
      R3b0rn
      Putte köpte en Soundbar av mig och det gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig kommunikation och trevligt att träffa en fellow swedroider. Rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    12. 10cent
      10cent
      Köpte ett iPad skal av mig. Rekommenderas starkt som köpare. Väldigt trevlig som person!
      1. Puttesson gillar detta.
    13. rizpusher
      rizpusher
      Super nöjd med Puttesson! Snabbt enkelt och bra! 5/5!
      1. Puttesson gillar detta.
    14. Miiliio
      Miiliio
      Sålde 2 iPhone 7 Plus skal till Putteson. Affären gick snabbt smidigt och med vänligt bemötande. Rekommenderas starkt.
      1. Puttesson gillar detta.
    15. talentcookie
      talentcookie
      Köpte en HP Spectre av Puttesson, inga som helst problem! Datorn var i absolut toppskick, bra packad och supersnabbt ivägskickad. Han beställde även en extra laddare till mig för att den medföljande var lite sliten. Kan varmt rekommendera Puttesson!
      1. Puttesson gillar detta.
    16. qube
      qube
      Köpte en Samsung S7 Edge, bästa säljaren jag haft med att göra, någonsin.

      Han höll den trots att jag velade, sen bjudade någon mer i tråden ändå fick jag köpa den för mitt lägre bud.

      Superbra kommunikation, produktbeskrivningen var jättebra. Skickade snabbt.

      Sedan hade Puttesson glömt sitt 64GB SD-kort i telefonen, vilket han lät mig behålla utan kostnad.

      6/5 stjärnor :-)
      1. Puttesson gillar detta.
    17. crf_niklas
      crf_niklas
      Köpte en gear s3. Mycket bra skick snabb leverans samt återkoppling. 10 av 10!
      1. Puttesson gillar detta.
    18. Fredriks
      Fredriks
      Sålde en Nokia 830 till Puttesson. Mycket smidig affär. Snabba svar i konversationer, inget strul med betalning eller frakt. Riktigt bra, 10 av 10 i betyg
      1. Puttesson gillar detta.
    19. Miiliio
      Miiliio
      Köpte ett iphone skal av @Puttesson, smidig trevlig och skickade snabbt. Rekommenderas
      1. Puttesson gillar detta.
    20. Ragathol
      Ragathol
      Köpte ett smartband Talk, snabb och bra leverans ;-)
      1. Puttesson gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Jönköping
    Sysselsättning:
    Chaffis
    Operatör:
    Fello, Tre
    Telefon:
    S24 +,iPhone 15 PM, S 23 Ultra
  • Laddar...