Trexgbg
Senaste aktivitet:
10 okt 2023
Blev medlem:
21 okt 2009
Inlägg:
497
Mottagna gillanden:
75
Ort:
Gothenburg

Trexgbg

Teen Droid, från Gothenburg

Medlem
Trexgbg sågs senast:
10 okt 2023
    1. GBGRiPE
      GBGRiPE
      Hej, jag har försökt men kanske har min enhet hamnat i bricked mode kan ej komma in i recovery mode bara Download mode. Om du har någon tid övers till mig så hojta till när & var så komemr jag över med bilen & taben så flashar vi om den. Det verkar som den hade portugisik rom och antagligen då köpt på netonet. Men jag köpte den av pantbanken i göteborg. Här är mitt nummer så du kan ringa om du vill hjälpa mig 0707411766. Mvh Jim, Göteborg ( Jag bor i Angereds området i en villa där)
    2. janne
      janne
      hittade apk´n har du mail?
    3. Trexgbg
      Trexgbg
      Det är en widget som heter så. Långtryck på skärmen så får du en meny där du kan lägga till saker på startskärmarna, gå in på widgets och välj programövervakaren. När du trycker på den så kan du se och stänga av dom program som är igång och får möjlighet att stänga ner dem.
    4. Strv 74
      Strv 74
      Du skrev i ditt svar till mig om ljudspelaren att man kan använda "programövervakaren" från Samsung. När jag går in på deras "Samsung Apps" så hittar jag ingen sådan där. Heter den något annat eller, är borttagen eller finns den någon annanstans?
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Gothenburg
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi mi 10t Pro
    ROM:
    Orginal
    Telefon 2:
    Xiaomi mix2s
    ROM:
    Orginal

    Interagera

    Material:
    Skype:
    fredrikanderssongbg

    Signatur

    ____________
    Xiaomi Mi 10t Pro---(reserv MiMix2s)-- ....så långt det är möjligt.....