Miiliio
Blev medlem:
14 sept 2012
Inlägg:
1 946
Mottagna gillanden:
1 277
Ort:
Sthlm
Sysselsättning:
Prylsamlare
    1. mb-dape
      mb-dape
      Köpte en 4G-router, betalade i förskott. Miiliio skickade direkt och packade exemplariskt. Mycket nöjd med affären!
    2. wenom666
      wenom666
      Köpte en Wifi Extender av @Miiliio allt som beskrivet, snabb smidig affär.
      Kan rekommenderas!!
    3. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Köpte en Z3 Compact Tablet och är så nöjd! Trevlig kommunikation och plattan var i toppskick som utlovat. Kan verkligen rekommendera!
    4. livinl0ud
      livinl0ud
      Gjorde ett byte med @Miilio. Min Essential Phone PH-1 mot ett par Apple Airpods samt pengar. Fick snabbt betalning via Swish samt snabb leverans av hörlurarna. En mycket smidig affär och grymt trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
    5. easycure1974
      easycure1974
      Bytte en P20 Pro mot en Sony XZ2 Compact och det var en smidig affär. Miiliio skötte kommunikationen lysande och skickade sin lur innan jag skickade min. Kan inte bli mer än väldigt nöjd!
    6. Bowe
      Bowe
      Köpte en Oneplus 5T, allt enligt beskrivning och en smidig affär. Rekommenderas varmt!
    7. racerr94
      racerr94
      Köpte ett 3ds. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    8. Jacob90
      Jacob90
      Köpte en oneplus 6 väldigt bra kommunikation trevlig snabb frakt efter man betalade. Rekommenderas starkt
    9. gualm
      gualm
      Sålde ett skal till OnePlus 6. Trevlig köpare, snabb betalning!
    10. hawah
      hawah
      Köpte en Oneplus 5T av Miiliio. Snabb och enkel affär, precis som det ska vara. Bra säljare helt enkelt !
    11. Sudden
      Sudden
      Sålde ett bumpercase till @Miiliio, snabb betalning och mycket trevlig person! Rekommenderas varmt!
    12. Degauss
      Degauss
      Köpte en Iphone silikon case från Embu. Mycket snabb leverans och bra kommunikation.
    13. gymrat2k
      gymrat2k
      Köpte ett Mophie skal/laddare till iPhone 7 Plus. Kom snabbt och var som utlovat.
    14. eastbound
      eastbound
      Bytte ett dbrand skin,Inga konstigheter.bra kontakt å snabb leverans.
    15. thexps
      thexps
      embu444 köpte dbrand skydd till OnePlus 5T. Inga konstigheter, betalning snabbt och enkelt. Rekommenderas!
    16. PatrikDroid
      PatrikDroid
      embu444 köpte lite originaltillbehör till Oneplus 5T. Laddare - både sladd och väggklump, skal och displayskydd. Snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas!
      Ser fram emot fler affärer i framtiden :)
    17. Mobik
      Mobik
      Köpte ett UAG Monarch till min Note 8 av Embu. Väldigt trevlig, skalet i toppskick och extremt smidig leverans då han hade vägarna förbi mig. Rekommenderas varmt!
    18. R3b0rn
      R3b0rn
      Bytte en iPad mot en iPad. Allt vart som utlovat av Embu tyvärr hade jag missat ett litet jack på min iPad men vi skötte det som vuxna män och båda blev nöjda och glada. Rekommenderar Embu starkt.
    19. Ascii
      Ascii
      Köpte en Office 365-kod av Embu. Inga konstigheter. Snabb och smidig affär och trevlig säljare. Rekommenderas. :)
    20. pmugghc
      pmugghc
      Jag köpte en Huawei WiFi puck, gick snabbt och bra, hjälpsam!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Sthlm
    Sysselsättning:
    Prylsamlare
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9

    Signatur

    Citera för svar.
    Om jag har skrivit något som har hjälpt dig får du gärna gilla mitt inlägg.
  • Laddar...