Seko
Senaste aktivitet:
11 mar 2024
Blev medlem:
19 maj 2011
Inlägg:
406
Mottagna gillanden:
68

Vänner 1

Ort:
Stockholm

Seko

Teen Droid, från Stockholm

Medlem
Seko sågs senast:
11 mar 2024
    1. DaBull
      DaBull
      Sålde 2st telefoner till #Seko. Bra köpare som genomförde affären enkelt och smidigt. Rekommenderas
    2. wrnrsn
      wrnrsn
      Sålde en S9+ till Seko, snabb betalning, bra kommunikation. Rekommenderas!
    3. kissidor
      kissidor
      Supersmidig affär med trevlige och seriöse Seko som köpte en telefon av mig, rekommenderas!
    4. Freddie_
      Freddie_
      Sålde en S8 med spräckt skärm till Seko. Smidig kommunikation och en trevlig kille. Rekommenderas varmt!
    5. Zirob
      Zirob
      Köpte en 3 månaders Viaplay kod av Seko. Snabb och smidig affär! Rekommenderas varmt!
    6. Ascii
      Ascii
      Sålde en OP5 till seko och han swishade blixtsnabbt. Mycket trevlig och han rekommenderas varmt!
    7. torsktunga
      torsktunga
      Sålde ett par Jaybird x3 till Seko. Mycket trevlig herre och affären gick perfekt! Rekommenderas mycket! :)
    8. gualm
      gualm
      Generös man! Seko tog sig tid att skänka en MHL adapter för endast fraktkostnaden. Stort tack!
    9. polar590
      polar590
      Selko skänkte en mhl adapter ,behövde bara betala frakt ,tackar så mycket, mycket givmild person
    10. Hanseman
      Hanseman
      Sålde en LG G5 till Seko, mycket snabb och smidig affär, han var på plats i god tid, rekomenderas!
    11. Cobraz
      Cobraz
      Köpte en laptop av Seko... Bra och trevlig kontakt, absolut inget att klaga på!
    12. Evian
      Evian
      Köpte en Samsung S6 av mig som skickades. Snabb och smidig affär. Rekommenderas.
    13. CaptainC
      CaptainC
      Köpte biobiljetter av mig. Gick snabbt och lätt! Suverän köpare!
    14. wrnrsn
      wrnrsn
      Köpte en trådlös laddare av Seko. Snabb och smidig affär, rekommenderas!
    15. tndb
      tndb
      Köpte 64gb minneskort av Seko, bra och snabb kommunikation. Rekommenderas :)
    16. Droid_269
      Droid_269
      Sålde en S7 Edge till Seko, trevlig och seriös köpare! Rekommenderas varmt.
    17. SHM
      SHM
      Snabb och smidig affär. Köparen rekommenderas varmt!
    18. Lasse58
      Lasse58
      Sålde en OP3 till Seko, jättetrevlig kille, snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!!!
    19. Twicefire
      Twicefire
      Seko köpte min S7 Edge snabb och smidigt affär, swishade direkt.
    20. tomishu
      tomishu
      Köpte en Gear VR av Seko, allt lugnt, snabbt och enligt beskrivning. Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
  • Laddar...