jba7989
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 16:34
Blev medlem:
3 okt 2010
Inlägg:
399
Mottagna gillanden:
64

Har som vän 1

Ort:
Malmö

jba7989

Teen Droid, från Malmö

Medlem
jba7989 sågs senast:
28 mar 2024 kl 16:34
    1. AlexBaldwin
      AlexBaldwin
      Sho bre! :P

      Ska bara meddela att jag fick fatt i en av klockorna idag.

      När jag här om dagen läste inläggen om att klockan kommer och går började jag f5:a fliken som innehöll klockan hos amazon och idag fick jag alltså beställt en.

      Tog typ 2 dygn eller något så testa du med. :)

      MVH
      AB
    2. silverfang
      silverfang
      Sålde en Galaxy Watch 5 pro till @jba7989 snabb och smidig affär. Super trevlig rekommenderas varmt!
    3. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en Samsung av @jba7989 , som vanligt snabbt skickat och i utlovat skick , inga konstigheter och en väldigt trevlig att ha och göra med , har mina varmaste rekommendationer
      1. jba7989 gillar detta.
    4. Dune1
      Dune1
      Köpte en Smartklocka av jba7989. Mycket smidig och trevlig affär. Hjälpsam säljare och enkel kontakt. Skickade snabbt och varan i fint skick.
      1. jba7989 gillar detta.
    5. Westholma4t
      Westholma4t
      Sålde en android sony fjärrkontroll. Toppen köpare!
    6. petruso
      petruso
      Sålde en ny Nvidia Shield Pro till @jba7989 , bra kommunikation och snabb betalning när paketet öppnades, trevlig och ärlig. Kan rekommenderas
    7. @JjE
      @JjE
      Köpte en certina klocka av denna trevliga herren. Möttes f2f och allt var i sin ordning. Rekommenderas starkt.
    8. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte en laddare av mig swishade snabbt bra kommunikation trevlig affär rakt igenom :) @jba7989
    9. fytric
      fytric
      Affär gällande Galaxy Watch, komplett med kvitto allt enligt utsago. Smidig affär
    10. Jimmy 76
      Jimmy 76
      köpte en note 9, allt var som utlovat utan konstigheter och väldigt trevlig att snacka med, rekommenderas varmt som säljare/köpre
      1. jba7989 gillar detta.
    11. mbelldal
      mbelldal
      +++++ Köpte en Blackvue Dash cam
      av @jba7989. Snabb och trevlig affär med bra kommunikation. Allt var välpaketerat och funkade utmärkt.
      Kan inget annat än varmt rekommendera
      1. jba7989 gillar detta.
    12. Mrhoyt
      Mrhoyt
      Köpte en Sony, trevlig kontakt och snabbt skickat
    13. Robin.Karlsson
      Robin.Karlsson
      Gjorde en vansinnigt smidig affär med @jba7989, trevlig kontakt rakt igenom och utan krångel, stort tack för affären.
    14. Azizan23
      Azizan23
      Köpte en note 9 av JBA7989.. Allt stämde enligt beskrivningen... Väldigt seriös och trevlig, varmt rekommenderas.
      1. jba7989 gillar detta.
    15. alexelrey
      alexelrey
      Köpte en switch. Jag var tydlig med att jag inte är insatt och att det var en present till min lillebror. När presenten gavs så fick jag reda på att det fattades en vital del som gör att man kan spela på TVn. Detta undanhöll han.

      Om jag köper en bil så förväntar jag mig inte att jag måste köpa till ett avgasrör för att man inte såg den på bilden?

      Tråkigt, tänk efter två gånger när ni gör affär med denna tomte.
      1. jba7989
        jba7989
        Är du inte insatt kanske du ska läsa på lite bättre nästa gång! Kalla mig inte tomte när du själv är den som inte kan göra affärer. Jag var hur tydlig som helst med att ENDAST det som är på bilden är vad som ingår i priset. Att du sen inte har någon aning om vad du spenderar dina pengar på är inte mitt problem.

        Läs om och läs rätt nästa gång du handlar!
        14 nov 2018
      2. jba7989
    16. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en S7 till @jba7989. Bor väldigt nära varandra så ett möte bestämdes och allt gick snabbt och smidigt. Trevlig affär. Rekommenderas.
    17. Angst-maN
      Angst-maN
      Köpte mobil från @jba7989 polare. Väldigt smidigt. Rekommenderas!
    18. telebeast
      telebeast
      Jag köpte en Samsung s7 guld ab jba7989. En väldig trevlig kille att göra affär med. Allt som lovades var med så ++++++från mig.. Varmt rekommenderas
    19. Azur
      Azur
      Köpte en GoPro Hero 5 av jba7989.

      Vi kom överens om ett pris inkl. REK frakt men sedan skickades den som ett vanligt brev. Rättades till efter en del påtryckningar från min sida då jag inte fick ett kollinummer först.

      När kameran kom fram saknades ramen som ska följa med och som man använder för att fästa kameran trots att det i annonsen stod att "allt ingår".

      I övrigt var väl allt som det ska...
      1. Visa fler kommentarer ...
      2. Azur
        Azur
        Det imponerar inte att du skickar som brev när vi kommit överens om REK och sen rättar till det när jag tjatat på dig. Först tyckte du ju att jag bara kunde vara helt lugn för att det "aldrig hänt något förr".
        30 maj 2018
      3. jba7989
        jba7989
        Jag bad om ursäkt för att jag glömde det men rättade iallafall d så va glad för det istället.. Jag kunde ha struntat i det hela och låtit d va. Men jag höll vad jag lovade om ditt ALLT som skulle ingå i affären
        30 maj 2018
      4. Azur
        Azur
        Vi ser olika på saken. Men - Du har dina pengar. Jag har kameran. Snart ett kamerahus. Enough.
        30 maj 2018
    20. edge
      edge
      jba7989 köpte en nexus 5 av mig, och allt gick smidigt och bra. Tack
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Malmö
  • Laddar...