Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. gooner
      gooner
      Jag köpte ett dbrand av Timpppa. Ja det är ju sådana som honom som gör köp&sälj till en trygg plats att handla. Trevlig och pålitlig!
    2. PatrikDroid
      PatrikDroid
      Köpte en Chromecast Ultra av Timpppa, trevlig kontakt och mycket snabb frakt, välpackat dessutom! Rekommenderas varmt :)
    3. Charocles
      Charocles
      Snabb affär och trevlig, rekomenderas! :)
    4. frassedylan
      frassedylan
      Köpte ett Dbrand-skin till Pixel 2 XL av @Timpppa Snabbt skickat, bra packat, bra skick. Bra säljare!
    5. pacmeyer
      pacmeyer
      Köpte en iPhone X av timpppa på distans. Betalade i förskott. Telefonen kom i utlovat skick bra förpackat. Kanonbra och trevlig kommunikation dessutom! Rekommenderas starkt att göra affärer med!
    6. Angst-maN
      Angst-maN
      Köpte en op6 av @Timpppa 100% goodguy. Rekommenderas
    7. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte ett dbrand till min s9+ av Timpa. Som vanligt snabbt levererat och trevlig kommunikation.
    8. thelars
      thelars
      Köpte en Ipad av mig. Snabbt betalat och bra kommunikation. Rekomenderas!
    9. Droid96
      Droid96
      Timpppa köpte en Pixel 2 XL av mig. Har enbart positivt att säga - trevlig kommunikation och snabb betalning. Kort sagt, mycket smidigt!
    10. Oneplus2
      Oneplus2
      Bytte telefon med Timpppa .

      Enkel och smidig affär ! Rekommenderas varmt !

      Mvh Christian
    11. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte skin av Timpappa och som vanligt ännu en gång en supersmidig affär!
    12. Skurvi
      Skurvi
      Bytte till mig en förstärkare och chromecast av Timpppa. Mycket trevlig kille, allt var som det skulle. Rekommenderas å det varmaste!
    13. Finskpinne
      Finskpinne
      Pleasure to make business with once again brother!
      Gick lika snabbt o smidigt som det alltid gör när du och jag gör affärer! Och som i vanlig ordning så vart det välpaketerat och luren var i beskrivet skick!

      Mycket mycket bra kille! Kan starkt åter igen rekommenderas!

      Må väl
    14. Puttesson
      Puttesson
      Fick precis hem en iPhone 8 som är inköpt av @Timpppa . Seriöst förpackad, precis som beskrivit i annons, snabba svar/skickat och trevlig att ha å göra med! Full Puttesson-pott: 10/10! Gör gärna fler affärer i framtiden....! Varma rekommendationer!
    15. AhHi
      AhHi
      Köpte en Pixel 2 XL av timpppa, trevlig och seriös säljare. Väldigt bra packat. Rekommenderas varmt.
    16. SkaterLeo
      SkaterLeo
      Köpte dbrand skin, bra säljare och snabb leverans. Rekommenderar!
    17. 4official
      4official
      Köpte ett dbrand skin och skärmskydd av @Timpppa och är väldigt nöjd! Snabb & smidig affär. Rekommenderar
    18. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Affär nr 2 avslutat med Timpppa. Träffades på bestämt plats och affären gick genom som smör. Timpppa knappt alltid rekommenderas.
    19. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Köpte en Pixel 2 xl av Timpppa. Trevlig kille, snabbt och smidigt affär. Rekommenderas starkt!
    20. Virtual
      Virtual
      Timpppa köpte en Pixel 2 xl av mig. Trevlig kille, pengar direkt, inga konstigheter. Rekommenderas starkt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...