remtml
Senaste aktivitet:
18 apr 2024 kl 20:18
Blev medlem:
18 okt 2010
Inlägg:
464
Mottagna gillanden:
51

remtml

Teen Droid

Medlem
remtml sågs senast:
18 apr 2024 kl 20:18
    1. Jacob90
      Jacob90
      Köpte en datorskärm via av @remtml efter några turer från mitt håll så bestämde jag mig, för att köpa. Nog min bästa affär på Swedroid :) Toppen Säljare!
    2. dek
      dek
      Köpte ett par bose wireless soundsport. Allting enligt förväntan och kanonsnabb leverans! Rekommenderas!
    3. RuffyMan
      RuffyMan
      Från start till slut har det bara gått smidigt, jag budade en op6 och vann enligt tidsramen, någon annan budade högre men @remtml höll sin deadline, fick varan utskickad fort som attan, allt enligt beskrivning, bara att rekommendera!
    4. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en Apple watch till remtml och det var en smidig och välskött affär. Bra kommunikation och snabb betalning, bara att rekommendera!
    5. Larskrister
      Larskrister
      Köpte en OnePlus 6 av roger, sjukt smidig affär! Väldigt trevlig kille som ringde upp och försäkrade sig om att jag var nöjd med köpet. Telefonen var i minst lika bra skick som han beskrev. Mitt första köp via swedroid.
      Rekommenderas!
    6. wyfer
      wyfer
      Sålde en iPhone 8 plus till remtml, mycket trevlig person och kan inte annat än att rekommendera!
    7. Janne303
      Janne303
      Köpte en klocka av Roger! Supersnabb på att skicka och smidig kommunikation. Rekommenderas!
    8. darkshippo
      darkshippo
      Sålde SD-kort till @remtml och snabb betalning, smidig kommunikation. Rekommenderas.
    9. pelleper
      pelleper
      Köpte en LG Watch sport av @remtml, trevlig och bra affär! rekommenderas starkt! :)

      /Per
    10. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte Samsung Gear IconX hörlurar av @remtml. Hörlurarna var i absolut utlovat skick. Snabbt skickat och välpaketerat. Trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt som säljare!
    11. R3b0rn
      R3b0rn
      remtml köpte mina Samsung Gear X lurar. Träffades vid donken och chilla lite. Grymt trevlig och rekommenderas varmt!
    12. eastbound
      eastbound
      Köpte en op3, smidig affär som satan. Thumbs up
    13. Johan Hillborg
      Johan Hillborg
      Böt min Nexus 6p mot Rogers Iphone 6S. Affären gick snabbt och smidigt!! Rekomderas varmt! /Johan
    14. tojjetok
      tojjetok
      Köpte ip6splus snabbt skickat allt enl beskrivning, bara plus++
    15. Krigar1
      Krigar1
      Köpt Smartwatch av Roger, mycket smidigt!
    16. Dahné
      Dahné
      Köpte en Nexus 6 av remtml och han var grym att ha att göra med. Bra kommunikation, snabb frakt och en trevlig prick helt enkelt.
      Rekommenderas varmt att göra affärer med.
    17. Kixx
      Kixx
      Roger köpte en smartwatch utav mig. Han var snabb att svara, fantastiskt trevlig och ännu snabbare att betala. En oerhört smidig affär. Stort tack /Johan
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...