TinyWiz
Blev medlem:
28 dec 2011
Inlägg:
150
Mottagna gillanden:
293

Har som vän 1

  1. PJZ
    1. Andersgog
      Andersgog
      Sålt en Pixel XL till @TinyWiz. Inga konstigheter alls. Trevlig köpare, rekommenderas.
      1. TinyWiz gillar detta.
    2. MBLAH
      MBLAH
      Hej! Synd man såg det här idag, för du har ingen Sparsnäs kvar antar jag? Med vänlig hälsning, Anders / Stockholm
      1. TinyWiz gillar detta.
    3. Lehning
      Lehning
      Köpte ännu en Google (Home) av @TinyWiz f2f, kan bara ge +++++ rekommenderas starkt! Supertrevlig som alltid! :)
      1. TinyWiz gillar detta.
    4. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ett Samsung minneskort till TinyWiz och han betalade direkt, raka puckar och smidigt. Rekommenderas!
      1. TinyWiz gillar detta.
    5. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en iPad till denne medlem och kunde inte vara nöjdare. Tack för en bra affär och superkommunikation.
      1. TinyWiz gillar detta.
    6. Lehning
      Lehning
      Köpte en Google Home mini f2f av @TinyWiz. Supertrevlig och utan konstigheter! Rekommenderas!
      1. TinyWiz gillar detta.
    7. Ramboline
      Ramboline
      Köpte en Google Pixel 3 Xl av @TinyWiz.Mycke trevlig säljare.Bra packat och snabb leverans. Rekommenderas varmt
      1. TinyWiz gillar detta.
    8. livinl0ud
      livinl0ud
      @TinyWiz köpte en Huawei Mate 20 Pro samt lite tillbehör av mig. Fick snabbt betalning via Swish. Tydlig återkoppling när paketet anlänt. Återigen en mycket snabb och smidig affär som det ska vara. Rekommenderas varmt som säljare och köpare!
    9. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Google Pixel 3 XL av @TinyWiz. Snabb leverans och mycket välpaketerat. Oerhört trevlig kontakt via PM och telefon. Det var en snabb och smidig affär rakt igenom. Rekommenderas varmt!
    10. _jonte
      _jonte
      Köpte en Chromecast av han. Mycket trevlig och snabb, rekommenderas.
    11. jnse
      jnse
      Köpte en IKEA Sparsnäs energimätare av TinyWiz, smidig och snabb affär :-)
      1. TinyWiz gillar detta.
    12. ElecTriX
      ElecTriX
      Sålde en mikrofon till TinyWiz, gick väldigt smidigt. Snabb affär och betalning. Tack!
      1. TinyWiz gillar detta.
    13. Higgs
      Higgs
      Köpte en Sparsnäs av TinyWiz. Mycket smidig och snabb affär. Rekommenderas.
      1. TinyWiz gillar detta.
    14. milky81
      milky81
      Sålde en Kindle på distans där TinyWiz betalade i förväg. Snabb betalning och inga konstigheter, rekommenderas starkt! :)
      1. TinyWiz gillar detta.
    15. ayk
      ayk
      köpte en IKEA Sparsnäs av @TinyWix, snabb och smidig affär. Rekommenderas.
      1. TinyWiz gillar detta.
    16. livinl0ud
      livinl0ud
      @TinyWiz köpte en Google Chromecast Gen 2 av mig. Jag fick snabbt betalning via Swish. Trevlig kommunikation. En snabb och smidig affär. Rekommenderas!
      1. TinyWiz gillar detta.
    17. TinyWiz
      TinyWiz
      @jba7989 köpte en Samsung gears s3 av denna säljare och allt gick supersmidigt. Mycket trevlig kille och väldig seriös. Rekommenderas varmt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung S21 Ultra
  • Laddar...