tobban
Senaste aktivitet:
23 feb 2024
Blev medlem:
8 sept 2015
Inlägg:
20
Mottagna gillanden:
41

tobban

Baby Droid

Medlem
tobban sågs senast:
23 feb 2024
    1. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en note 9, suverän säljare och bra kommunikation hela vägen, kunde inte gått smidigare rekommenderas varmt, lär garanterat bli fler affärer i framtiden 10/10
    2. thelars
      thelars
      Köpte en Note 9 av mig. Superbra kommunikation och swishade på en gång. Gör gärna affär med igen+++
    3. galaxy81
      galaxy81
      Köpte ett Pixel 3 bundle av @tobban. Ännu en lyckad affär genomförd. Mycket trevlig att ha och göra med och förstående. Allt kom väl packat och som utlovat enligt annons. Gör gladeligen fler affärer i framtiden.
    4. silverfang
      silverfang
      Sålde Google wi-fi till @tobban toppen köpare. Snabb och smidig affär! Hoppas på fler affärer. Rekommenderas varmt!
    5. Mundane
      Mundane
      Sålde min andra LG G7 till Tobban. Han mötte upp mig utanför min bostad.
      Allt gick väldigt smidigt (Under vad han kunde kontrollera). Swish fungerade inte vid tillfället, och jag sa att han kunde lösa det senare. Så han fick luren i näven och åkte iväg.
      Inom en kvart så fick jag en swish för hela köpesumman när det fungerade igen.
      Tyder på riktigt bra karaktär, håller vad han lovar.
      Rekommenderas varmt!
    6. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en XS Max till @tobban. Tålmodig och trevlig. Efter mycket om och men från min sida blev det till slut affär och betalning kom omgående. Snabb respons efter att paketet mottogs. Rekommenderas varmt!
      1. tobban gillar detta.
    7. gneken
      gneken
      Köpte skal av @tobban. kom som det skulle i beskrivet skick. Snabb på att svara, rekommenderas!
    8. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte ett Samsung battery pack av @tobban. Snabb leverans och välpaketerat. Trevlig kommunikation. En smidig affär rakt igenom. Rekommenderas!
    9. 4official
      4official
      Sålde en p20 pro till @tobban och det var hur smidigt som helst att göra affär med honom. Trevlig och snabb betalning, rekommenderas!
    10. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Supersnabb betalning och ett nöje att kommunicera med. Rekommenderas.
    11. stanger
      stanger
      Sålde en LG G7 till @tobban, snabb betalning och perfekt hela vägen. Rekommenderas varmt!
    12. PT-Chris
      PT-Chris
      Sålde en Note 8 till @tobban snabb och smidig affär med en mycket trevlig kille :)

      Rekommenderas varmt
    13. grylle
      grylle
      Sålde en LG G7 till tobban. Snabb betalning, rak kommunikation med god ton, inga problem!
      Rekommenderas!
    14. RuffyMan
      RuffyMan
      Sålde en LG G7 till tobban, smidigt och inga bekymmer alls!
    15. Mint
      Mint
      Sålde en LG G7 till @tobban

      Trevlig och smidig affär!

      Rekommenderas!
    16. Mundane
      Mundane
      Sålde en LG G7 till Tobban.
      Snabb och smidig affär, rekommenderas.
    17. danlar
      danlar
      Köpte en Mi box, snabb affär och trevlig kommunikation. Rekommenderas!
    18. livinl0ud
      livinl0ud
      @tobban köpte en Xiaomi Mi Mix 2S av mig. Fick snabbt betalning via Swish. Mycket smidig affär och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
    19. andyman11
      andyman11
      @tobban köpte min oneplus6. Betalade direkt via Swish. Väldigt bra köpare. Rekommenderas starkt.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...