Puttesson
Blev medlem:
13 jul 2012
Inlägg:
494
Mottagna gillanden:
1 096

Har som vän 2

Ort:
Jönköping
Sysselsättning:
Chaffis
    1. Zoobo
      Zoobo
      Köpte en iPhone av @Puttesson. Suveränt packad och snabbt iväg skickad. Föredömlig säljare som rekomenderas.
      1. Puttesson gillar detta.
    2. Psicosis
      Psicosis
      Köpte en Note 9 av @Puttesson. Hela affären gick hur smidigt som helst, telefonen skickades vid utlovad tid och kom fram välbehållen. Rekommenderas varmt!
      1. Puttesson gillar detta.
    3. livinl0ud
      livinl0ud
      @Puttesson köpte ett Spigen Liquid Air skal till Note 9 av mig. Snabb betalning. Trevlig kommunikation. Smidig affär rakt igenom. Rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    4. Sanjin84
      Sanjin84
      Köpte en Oneplus 6 red av @Puttesson.
      Paketet var välpackat. Mobilen var i nyskick som beskrivet.
      Rekommenderas starkt, en pålitlig och smidig säljare.
      1. Puttesson gillar detta.
    5. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en note 9 av @Puttesson , smidig affär med bra kommunikation, snabbt skickat kan inte bli bättre, kan varmt rekommendera denna säljare
      1. Puttesson gillar detta.
    6. Millwad
      Millwad
      Köpte en LG G7 av @Puttesson, i särklass den bästa köperfarenheten jag har haft på Swedroid samt köp av prylar i andra hand rent generellt.

      Väldigt trevlig, ärlig och pålitlig. Kan inte vara mer nöjd och kan varmt rekommendera andra att göra affärer med Puttesson.
      1. Puttesson gillar detta.
    7. svenphone
      svenphone
      Köpte en Gear S3 Classic av Puttesson. Pålitlig säljare utan konstigheter. Rekommenderas varmt!
      1. Puttesson gillar detta.
    8. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en Note 9 med tillbehör och Puttesson är otroligt trevlig och pålitlig. Jag vågade till och med skicka innan betalning, så bra är han att göra affärer med.
      1. Puttesson gillar detta.
    9. Axan
      Axan
      Gjorde ett byte med Puttesson. Väldigt trevlig och seriös. Vi träffades och bytte saker på plats. 10/10. Rek honom till 100%
      1. Puttesson gillar detta.
    10. Neutrum00
      Neutrum00
      Köpte en Apple Watch Nike+ series 3 av Putteson. Supersmidigt, skickades snabbt och var ordentligt packad. Inga konstigheter, helt klart en bra affär. Rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    11. the steamer
      the steamer
      Köpte en Fitbit Ionic av puttesson. Bra, tydlig, ärlig, snabb i kommunikationen. Packade och skickade så snabbt han kunde efter swish.
      Helt enkelt en bra affär!
      1. Puttesson gillar detta.
    12. Angst-maN
      Angst-maN
      Alltid lika trevligt. Snabbt och smidigt. Önskar att alla va som @Puttesson . Rekommenderas!
      1. Puttesson gillar detta.
    13. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en g7 snabb betalning bara plus.
      1. Puttesson gillar detta.
    14. eliases
      eliases
      Köpte en Macbook Pro Retina av Puttesson vilket gick mycket bra. Swishade först och fick hem allt snabbt och utan krångel. Bra paketerat som andra skrivit. Verkar helt klart seriös och är trevlig i konversation. Rekommenderar.
      1. Puttesson gillar detta.
    15. 220volt
      220volt
      Sålde en iPad till @Puttesson. Hämtade på plats på utsatt tid, Iiga konstigheter alls. Kan verkligen rekommendera att göra affär med honom!
      1. Puttesson gillar detta.
    16. ruva
      ruva
      Mycket bra att ha att göra med, väl packat och produkten höll vad Puttesson lovade. Här min unbox video där ni nog måste ha text aktiverat för att förstå vad jag säger:
      https://youtu.be/-WMy3Sbj5Y0
      1. Puttesson gillar detta.
    17. Prodrive
      Prodrive
      Fantastisk bra säljare , köpte Iphone 8 av Puttesson som var i perfekt skick som beskrivet. Gör gärna affär med dig igen och rekommenderas varmt till alla andra.
      1. Puttesson gillar detta.
    18. Mozze
      Mozze
      Köpte Oneplus6 av puttesson, swishade först, fick allting hem 2 dagar senare i utlovad skick.
      1. Puttesson gillar detta.
    19. Timpppa
      Timpppa
      Sålde en telefon till Puttesson. Trevligt och snabbt. Rekommenderas varmt!
      1. Puttesson gillar detta.
    20. flat7
      flat7
      Jag köpte en Apple Watch series 3 Nike+ av Puttesson och allt funkade bra. Snabba svar och klockan var i utmärkt skick!
      1. Puttesson gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Jönköping
    Sysselsättning:
    Chaffis
    Operatör:
    Fello, Tre
    Telefon:
    S24 +,iPhone 15 PM, S 23 Ultra
  • Laddar...