Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Timpppa köpte en iPad av mig och betalning i förskott kom snabbt. Sen är han så himla trevlig och bra att kommunicera med också. Rekommenderas verkligen!
    2. Maqqan
      Maqqan
      Köpte en 4G-router av @Timppa. Bra kontakt och ordentligt packeterat. Utmärkt skick på routern. Rekommenderas som säljare.
    3. andreas.karlsson
      andreas.karlsson
      Sålda 2st Apple TV (gen 3 och gen 4) till @Timpppa och allt gick som på räls, gör gärna affärer med honom igen. Rekommenderas!
    4. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Köpte lite Hue prylar av @Timpppa
      Trevlig kommunikation, snabb leverans. Rekommenderas!
    5. Coolmupp
      Coolmupp
      Köpte ett skin av @Timpppa , snabb och smidig affär. Bra packat och bra pris. Rekommenderas varmt!
    6. easycure1974
      easycure1974
      Köpte ett iPhone skal av Timpppa, supersnabbt skickat och fint packat och bra pris. Smidigt som vanligt med honom
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en s3 frontier av @Timpppa ,bra kommunikation och smidig affär kunde inte blir bättre , allt som utlovat kan varmt rekommendera denna säljare
    8. DroidJunkie
      DroidJunkie
      Köpte en Samsung Duo av Timpppa. Mycket god kontakt och bra packad leverans. Rekommenderas!
    9. Oneplus2
      Oneplus2
      Köpte en skinz av Timppan. Enkelt och smidigt!
    10. Armine
      Armine
      Köpte en iphone x från Timppan. SUPER trevlig säljare och paketet var välfärpackad. Rekommenderar starkt Timppan :)
    11. Droid96
      Droid96
      Köpte en Pixel 2 XL av Timppa. Inte första gången jag gör affär med honom och som vanligt var allt mycket proffsigt. Telefonen skickades omgående och när den kom fram var den så välförpackad att jag knappt fick upp paketet :D Högsta betyg, *****!
      1. DroidJunkie och bernard gillar detta.
    12. Jockmokk
      Jockmokk
      Köpte lite tillbehör från Timpppa. Lika smidigt som vanligt, betalade i förskott och grejerna levererades som utlovat. Rekommenderas varmt!
      1. bernard gillar detta.
    13. tojjetok
      tojjetok
      Sålt en duo laddare Samsung snabb betalning inget konstigt.
    14. JoxaPose
      JoxaPose
      Snabb och seriös säljare! Rekommenderas
    15. Millwad
      Millwad
      Köpte en Moto 360 2nd gen av @Timpppa. Bra beskrivning, kommunikation samt mycket smidigt alltsammans. Rekommenderas!
    16. nixxz
      nixxz
      Köpte en moto 360.
      Trevlig och seriös köpare. Snabb betalning. Rekommenderas!
    17. livinl0ud
      livinl0ud
      @Timpppa köpte ett Pitaka skal till Google Pixel 2 XL av mig. Ännu en snabb och smidig affär! Otroligt trevlig att ha göra med. Rekommenderas varmt!
    18. livinl0ud
      livinl0ud
      @Timpppa köpte skal samt dbrand till iPhone X av mig. Fick snabbt betalning via Swish. Mycket trevlig kommunikation under hela affären. Rekommenderas varmt!
    19. eastbound
      eastbound
      Köpt ett dbrand skinn. Inga konstigheter. Rekommenderas å det grövsta.
    20. mikaoj
      mikaoj
      Snabb smidig affär. Allt enligt beskrivning. Bra säljare
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...