Hanseman
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 21:05
Blev medlem:
4 jan 2014
Inlägg:
285
Mottagna gillanden:
252

Vänner 1

Har som vän 1

Ort:
Stockholm

Hanseman

Teen Droid, från Stockholm

Medlem
Hanseman sågs senast:
27 mar 2024 kl 21:05
    1. Twicefire
      Twicefire
      Köpte min p30 pro, allt gick smidigt och lätt riktigt trevlig swedroidare rekommenderas!
    2. Virtual
      Virtual
      Bytte min Note 10+ mot Hansemans oneplus 7 pro 12/256+pengar. Allt gick smidigt och lätt, riktig trevlig swedroidare. Rekommenderas!

      //Virtual
    3. Ompan
      Ompan
      Köpte en Warp car charger av mig i en väldigt smidig affär. Rekommenderar denna trevliga herre till 100%
    4. ftangstrom
      ftangstrom
      Köpte en Oneplus 5T av mig. Betalade snabbt och bra kommunikation!
    5. Marmbrandt
      Marmbrandt
      Bra person, sålde en Huawei watch2, rekommenderas.
    6. Maddoxxx666
      Maddoxxx666
      Snabb affär snabb betalning bra kontakt bara bra alltså
    7. lulzfactor
      lulzfactor
      Sålde en Oneplus 7 pro till Hanseman, trevlig och smidig affär. Rekommenderas varmt.
    8. Sanjin84
      Sanjin84
      Sålde min Oneplus 6 till @Hanseman.
      Snabb och smidig affär.
      Trevlig och hjälpsam.
      Rekommenderas varmt.
    9. TriNitro
      TriNitro
      Sålde en router till @Hanseman, snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas!
    10. selko
      selko
      Köpte en Redmi Note 5 av denna fantastiska användare. Rekommenderas varmt och jag hoppas på fler affärer i framtiden
    11. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Redmi Note 5 pro till denna herre. Trevligt möte och smidig affär! Än en gång, rekommenderas! :)
    12. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Gjorde en bytesaffär denna gången med @Hanseman , som vanligt bra kommunikation och smidig affär, rekommenderar denna säljare/ köpare varmt
    13. Andreas266
      Andreas266
      Sålde en telefon till @Hanseman. Trevlig, snabba svar och snabb betalning. Topp!
    14. Miiliio
      Miiliio
      Bytte hörlurar med @Hanseman , jätte trevlig och var så schysst att han anpassade sig efter mig.
      Kom dit jag var och utförde bytet. Rekommenderas starkt. Tack för en trevlig affär.
    15. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde telefon till @Hanseman snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderar denna köpare varmt
    16. kissidor
      kissidor
      Alltid ett nöje att göra affärer med supertrevlige och seriöse Hanseman, den här gången var det han som köpte en telefon av mig och det gick precis lika smidigt som tvärtom. Rekommenderas varmt!
    17. salle74
      salle74
      Sålde en OP5T till Hanseman, snabb betalning och bra kommunikation. Inga problem!
    18. Keson
      Keson
      Sålde en Asus Zenfone 5Z till Hanseman. Snabb och tydlig kommunikation och betalning. Rekommenderas!
    19. Droid_295
      Droid_295
      Köpte en LG G7 av mig. Bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas.
    20. tsimfuck
      tsimfuck
      Köpte en iPhone X av Hanseman! Allt super! Bra info innan samt bra paketerat och allt överensstämde precis med vad Hanseman sa och visade! Toppenkille!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Telefon 3:
    Google Pixel 6A
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7+
  • Laddar...