Spindrift
Senaste aktivitet:
26 mar 2024 kl 08:29
Blev medlem:
10 apr 2012
Inlägg:
491
Mottagna gillanden:
67

Vänner 1

Har som vän 1

Spindrift

Teen Droid, från Västra Götaland

Medlem
Spindrift sågs senast:
26 mar 2024 kl 08:29
    1. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Google Pixel av @Spindrift. Trevlig kontakt. Snabb leverans och välpaketerat. Smidig affär utan några konstigheter. Rekommenderas att göra affärer med!
    2. blizzet
      blizzet
      Köpte en klocka av mig. Snabb betalning och bra kontakt! Rekommenderas!
    3. Talvathir
      Talvathir
      Köpte en Pixel XL av Spindrift. Rejält inpackad och telefonens skick var exakt som beskrivet. Inga som helst problem!
    4. Oshotta2
      Oshotta2
      sålde ett aktivitetsband utan problem. Snabb betalning när vi var överens. Rekommenderas.
    5. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en pixel XL till @Spindrift snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas varmt
    6. @JjE
      @JjE
      Köpte en Redmi note4 av Spindrift mycket snabb och smidig affär inga konstigheter alls. Rekomenderar starkt Spindrift som säljare.
    7. mackan10
      mackan10
      Gjort affär med Spindrift f2f, trevlig herre och en trevlig affär!
    8. Albin N7
      Albin N7
      Köpte ett par hörlurar. Skickades samma dag och hade dom dagen efter. Bra packat och allt gick väldigt smidigt. Grym säljare!
    9. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Bättre än så här blir det inte. Perfekt skick och inslagen så den skulle klara en kärnvapenattack. Köpte en Elephone s8.
    10. Rospigg
      Rospigg
      Köpte en Moto G5 av mig. Snabbt avslut och snabb betalning. Rekommenderas varmt!
    11. ___monk___
      ___monk___
      Köpte ett mi band 2. Snabb och smidig affär utan krångel. Rekommenderas!
    12. iterva
      iterva
      Köpte en Apple watch. Skickades direkt och affären var smidig rakt igenom.
    13. Krille1869
      Krille1869
      Köpte en Tab3 av Spindrift, skickades direkt och allt var som utlovat. Rekommenderas!
    14. Lasse58
      Lasse58
      Köpte en Honor 8 av Spindrift, skickades direkt och allt var som utlovat. Rekommenderas starkt!!!!
    15. christer50
      christer50
      Har köpt en Ulefone metal av Spindrift och det var bra kommunikation och snabb leverans efter att jag betalt....bara att rekommendera för framtida sälj o köp affären...tack
    16. wizz
      wizz
      Köpte en Xiaomi redmi note 2 av Spindrift, Snabb & smidig affär inga problem, Kan rekommendera Spindrift som säljare.
    17. Jockmokk
      Jockmokk
      Köpte en S5 Mini. Allt var toppen, bra kommunikation och snabbt levererat :) Betalade i förskott med swish. Rekommenderas varmt.
      1. Spindrift gillar detta.
    18. Droid_269
      Droid_269
      Sålde en surfplatta till Spindrift, allt gick smidigt med betalning via swish. Rekommenderas.
      1. Spindrift gillar detta.
    19. flat7
      flat7
      Jag kan varmt rekommendera att göra affärer med Spindrift, inga som helst problem. Alltid tillmötesgående och svarar på tilltal.
      1. Spindrift gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Interagera

  • Laddar...