hawah
Senaste aktivitet:
15 okt 2022
Blev medlem:
13 feb 2010
Inlägg:
324
Mottagna gillanden:
123

Har som vän 1

hawah

Teen Droid, från Tyresö, Stockholm

Medlem
hawah sågs senast:
15 okt 2022
    1. andreas.karlsson
      andreas.karlsson
      Köpte en wireless AA (android auto) adapter av @hawah och den levererades snabbt och han var snabb och trevlig i kommunikationen, rekommenderas 100% av mig!
    2. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Google nes hub av @hawah . Väldigt trevlig och plus i kanten för att han kom över och lämnade den hos mig. Rekommenderas starkt från min sidag.
    3. Gustav Karlsson
      Gustav Karlsson
      Sålde en Pixel 4 XL till @hawah. Swishen kom direkt och trevlig i övrigt, rekommenderar! :)
    4. Macke.M
      Macke.M
      Köpte en Pixel 3 XL utav hawah och allt gick kanon! Paket inlämnat snabbt på ombud, telefon i över förväntat skick. En trygg säljare helt enkelt. +++++
      1. hawah gillar detta.
    5. Colesson
      Colesson
      Köpte microsoft surface pro 5 med tillbehör, bra kommunikation, snabb och smidig affär; Rekommenderas varmt:)
    6. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en lur , snabbt och smidigt utan problem , bra kommunikation inga konstigheter rekommenderas
      1. hawah gillar detta.
    7. TookieDroid
      TookieDroid
      Köpte ett SanDisk iXpand USB minne från hawah. Jättesnabb affär och leverans och mycket trevlig säljare. Rekommenderar varmt.
    8. benknackan
      benknackan
      Köpte en Huawei Mate 20 Pro av hawah, trevlig säljare och superbra paketerat! Tyvärr så stämde inte riktigt beskrivning av skicket riktigt med vad jag hade förväntat mig utifrån det. Men löstes snabbt med en delåterbetalning. Så överlag väldig bra affär och rekommenderas varmt!
      1. hawah gillar detta.
    9. PatrikDroid
      PatrikDroid
      @hawah köpte en Note 10 Plus SD av mig, betalningen swishades på nolltid innan jag skickade telefonen. Gör gladeligen fler affärer i framtiden, tack för den här gången! :)
      1. hawah gillar detta.
    10. polar590
      polar590
      Köpte ett Flip cover av hawah,nöjd med denna säljare kan rekommenderas,svichade innan han skickade
      1. hawah gillar detta.
    11. 10cent
      10cent
      @hawah köpte en Surface Pro av mig. Snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!
    12. vibsp97
      vibsp97
      Köpte en läsplatta av @hawah.
      Bra och snabb kommunikation, snabb och väl emballerad leverans.
      Rekommenderas!
      1. hawah gillar detta.
    13. thompo
      thompo
      Köpte en Lenovo tab 3 av hawah. Inga problem. Trevlig kontakt. Postade snabbt.
    14. pobin
      pobin
      Köpte en Huawei surfplatta av hawah. Betalade i förskott. Plattan kom fram väl emballerat och i fint skick.
    15. m1cke
      m1cke
      Sålde en Samsung Chromebook Plus till @hawah
      Snabbt betalat och trevlig kontakt. Rekommenderas!!
    16. Optimistjolle
      Optimistjolle
      Sålde ett par hörlurar till @hawah och kan varmt rekommendera denna person. Raka puckar, betalade i förväg och mkt trevlig att ha att göra med. TipTop.
    17. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en Op5t till @hawah.. Snabb trevlig och enkel att göra med. Rekommenderas
    18. qube
      qube
      Efterfrågade en skrivare i Stockholms-området, hawah hade en väldigt fin laserskrivare över som jag fick helt gratis, tom. levererad till min dörr. Mina bästa rekommendationer!
    19. inact_044
      inact_044
      Super trevlig kille! Lätt att prata med öppen. Rekommenderar denna säljare starkt.
      1. hawah gillar detta.
    20. Nevgh
      Nevgh
      Köpte en moto 360 av hawah, trevlig säljare samt en snabb och smidig affär! Rekommenderas varmt
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Tyresö, Stockholm
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    OnePlus 8 Pro
  • Laddar...