goa200
Senaste aktivitet:
29 sept 2013
Blev medlem:
3 jun 2009
Inlägg:
30
Mottagna gillanden:
162

goa200

Kid Droid, från Sweden / Örebro

Hedersmedlem
goa200 sågs senast:
29 sept 2013
    1. Paralyze
      Paralyze
      Lust o ta bort min tråd möjligtvis? :)
    2. goa200
      goa200
      Vi har helt enkelt missat att lägga till den som valbar telefon. Vi ska åtgärda detta snarast
    3. da10
      da10
      Varför går det inte att välja samsungs (ganska okända) galaxy gio som sin egen telefon?
      Jag har gio.
    4. goa200
      goa200
      Ska kolla om det ens är möjligt men känns enklare att bara själva skriva dit rätt prefix
    5. Amedi21
      Amedi21
      Går det inte att fixa ett prefix i forumet där användaren själv väljer om det rör sig om en fråga, ett tips, ett problem eller så? Ungefär som i köp- och säljforumet där man kan välja bland prefixen köpes, säljes eller bytes.
    6. goa200
      goa200
      Så fort det börjar närma sig rls kommer vi öppna upp för dem
    7. da10
      da10
      Skulle du kunna fixa ett eget forom åt SEs nya xperia mini och xperia mini pro?
    8. gualm
      gualm
    9. gualm
      gualm
    10. goa200
      goa200
      Jadå jag kommer rensa. tänkte vänta tills helgen är över och då de flesta bör ha hunnit få sin telefon. Dessutom är jag fullt upptagen med att leka med min s2 =)
    11. mdmar
      mdmar
      Morr'n goa! Dags att rensa lite i SGS2-forumet nu? Är ju ett sammelsurium utan like....

      Finns flera förslag om hur det skulle kunna modereras i din rensningstråd ju...
    12. KeWm
      KeWm
      Hej!
      Skulle du kunna fixa så att tråden " [ROM&KERNEL] LeeDrOiD HD V3.0.3 GB >EPIC!< 10th May | Official GB Sense 2.1 | TV Ani" blir en fast tråd eller vad det kallas under Desire HD forumet...
    13. goa200
      goa200
      Ja det går bra att ändra användarnamn. Skicka ett pm till mig med det nya namnet.
      Angående hur man streamar så är det fullt ok så länge det rör sig om icke warez filmer/serier.

      Vi jobbar på en sektion för ZTE
    14. Mkanto
      Mkanto
      Tänkte lyssna om det är tillåtet att posta en guide för hur man kan spela upp streamde serier från tex icefilms eller bryter det någon regel :S?
    15. Chatastropher
      Chatastropher
      Hej! Finns det möjlighet att ändra användarnamn här på swedroid?
    16. TheEdge
      TheEdge
    17. goa200
      goa200
      I helgen är jag helt ledig så hojta till bara
    18. Adam
      Adam
      Tjenare! Hjälpa mig nu ?:) Eller tar det lång tid?
    19. Adam
      Adam
      Haha okej :)
    20. goa200
      goa200
      jag är här fast lite full..vi får försöka imorgon =)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    im ol'skool. nuff said

    Movies + Mobiles+photo

    Signatur

    Ägare till den första brickade svenska HTC magic??
    Stolt före detta ägare till en smält HTC magic!!
    Numera ägare till Sony Xperia Z

    Add me on Google+

    HTC Magic-->Acer liquid-->HTC Desire/Motorola Milestone-->ip4-->Samsung Galaxy s2-->HTC One X-->Sony Xperia Z
  • Laddar...